//

iPod geprobeerd in DFU mode te zetten, maar nu is het scherm zwart

iPod geprobeerd in DFU mode te zetten, maar nu is het scherm zwart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al aangeeft, heb ik geprobeerd m'n iPod in dfu mode te zetten, nadat het wachtwoord te vaak verkeerd ingevoerd was en het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-13, 19:58
DaNe98 DaNe98 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard iPod geprobeerd in DFU mode te zetten, maar nu is het scherm zwart

Zoals de titel al aangeeft, heb ik geprobeerd m'n iPod in dfu mode te zetten, nadat het wachtwoord te vaak verkeerd ingevoerd was en het bericht 'iPod is vergrendeld, verbind met iTunes' stond. Ik heb hem dus geprobeerd in dfu mode te zetten, maar nu geeft ie totaal geen reactie. Ik weet niks over de firmware van de iPod.
Alvast bedankt voor het lezen, ik hoop op een goede oplossing
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-13, 20:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

In DFU mode is het scherm ook zwart DFU mode is Device Firmware Update mode.

In DFU mode kan je nu het toestel herstellen met iTunes.
  #3  
Oud 29-04-13, 20:24
DaNe98 DaNe98 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard

Geprobeerd, maar de iPod wordt niet gezien in iTunes, daardoor kan ik hem niet herstellen. Weet u ook hoe ik dit oplos?
  #4  
Oud 29-04-13, 23:32
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Verbind de ipod met itunes, druk de home en powerknop 10 sec in, laat de powerknop los en wacht totdat itunes melding geeft!

Hiermee zou je de ipod weer aan de praat krijgen
  #5  
Oud 29-04-13, 23:59
DaNe98 DaNe98 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik heb volgens mij al ontdekt wat het probleem is, maar ik weet niet hoe ik het oplos. Als ik namelijk doe wat u, ad9007i, zegt, blijft is de melding van iTunes krijgen dat iTunes geen verbinding kan maken met de iPod omdat hij vergrendeld is met een wachtwoord. Dat komt dus omdat het wachtwoord te vaak verkeerd is ingevuld. Bijvoorbeeld op deze website: iPhone / iPad geblokkeerd na het invoeren van foutieve codes | appletips staat het uitgelegd, het gaat fout op het moment dat ik in iTunes de iPod moet herstellen (dit is de methode voor de reset die ik probeerde voor de dfu mode)
  #6  
Oud 30-04-13, 11:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Alvorens verder te gaan een paar vraagjes:

Waarom heb je eigenlijk het wachtwoord te vaak verkeerd ingegeven? En waarom weet je niets over de firmware van de iPod? Het wachtwoord van een iPod die je dagelijks gebruikt kan je toch moeilijk vergeten.
  #7  
Oud 30-04-13, 12:30
DaNe98 DaNe98 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard

Kinderen, die het wachtwoord dan te vaak expres verkeerd intypen todat je een uur moet wachten, maar die dan uiteindelijk te ver gaan zodat je dit krijgt. En ik ben geen expert op dit gebied, ik weet alleen dat de betreffende iPod touch van de 3de generatie is.

Edit: Probleem inmiddels opgelost, bedankt voor jullie hulp

Laatst gewijzigd door DaNe98; 30-04-13 om 19:23.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen Londonforever iTunes 0 21-09-11 23:38
iPhone 3GS gekocht, zwart scherm dfu stuck? flashingst Archief 1 31-05-11 22:27
Recovery Mode Loop: alles geprobeerd maar blijft hangen pdewildt iPhone algemeen 1 23-05-11 10:17
iPhone: naar 2.0.2 zonder DFU mode te zetten nanoman Jailbreak 5 29-08-08 23:15
Help! Heb alles geprobeerd, maar blijft in recovery mode Lisanka Archief 1 12-08-08 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:37.