iPhone 3GS volledig leegmaken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via een klasgenoot een iPhone 3GS gekocht. Nu heb ik hem teruggezet naar de fabrieksinstellingen alleen al haar contacten (zo'n 200) staan er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS volledig leegmaken?
Ik heb via een klasgenoot een iPhone 3GS gekocht. Nu heb ik hem teruggezet naar de fabrieksinstellingen alleen al haar contacten (zo'n 200) staan er nog in. Weet iemand hoe ik die weg krijg?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen. Algemeen. Wis alle inhoud en instellingen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs leegmaken met behoud van unlock en jailbreak | Nieko04 | Jailbreak | 1 | 20-01-12 12:43 |
Alternatief om iPhone 3GS volledig te resetten | MesserSchmittZR | iPhone algemeen | 0 | 02-07-11 10:22 |
Iphone 3Gs compleet leegmaken | lorddusk | iPhone algemeen | 4 | 15-03-11 10:17 |
iPhone 3GS even helemaal leegmaken | Robn | iPhone algemeen | 2 | 24-02-10 20:25 |
iPhone: Heel raar probleem met iPhone 3GS 32Gb.... volledig vast! | mollie68 | Jailbreak | 8 | 15-09-09 15:06 |
|
|