iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 GEEN SERVICE (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/138802-iphone-4-geen-service.html)

Jelco 01-05-13 09:30

iPhone 4 GEEN SERVICE
 
Hallo allemaal


Ik heb gisteren gemerkt dat ik plots geen service meer had,
Direct de iphone opnieuw opgestart maar geen verschil
Thuis heb ik de sim kaart er enkele keren uitgehaald en nog steeds geen verandering !

Als ik de iphone aanzet met simkaart zoekt hij maar na een tijde komt er geen service op. Als ik de iphone opstart zonder simkaar geeft hij de meldin ' geen simkaart ' hier ben ik blij om zodat alvast mijn simkaart reader niet kapot is

wie kan mij helpen ?

Werner1963 01-05-13 10:23

Soms helpt het om de simkaart over een spijkerbroek te wrijven (schuren)
anders neem je best contact op met je provider voor een andere simkaart

PeterPastoor 01-05-13 12:20

Heb je jouw rekening wel betaald? :p

Jelco 01-05-13 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 (Bericht 893115)
Soms helpt het om de simkaart over een spijkerbroek te wrijven (schuren)
anders neem je best contact op met je provider voor een andere simkaart

Getest maar helpt niet,

De telenet factuur gaat automatisch van mijn zichtrekening

Ik hoop dat er niets aan mijn interne antenne is...

Mijn iPhone is niet gejailbreekt ofzo, plots keek ik naar mijn gsm en er stond geen service op

Steel Dogg 01-05-13 14:10

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb mijn iPhone opengemaakt..
Tijd en datum veranderen helpt soms weleens

Jelco 01-05-13 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steel Dogg (Bericht 893145)
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb mijn iPhone opengemaakt..
Tijd en datum veranderen helpt soms weleens

Wat moet ik checken tijdens het openmaken ?

apotheosis 01-05-13 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jelco (Bericht 893107)
Hallo allemaal


Ik heb gisteren gemerkt dat ik plots geen service meer had,
Direct de iphone opnieuw opgestart maar geen verschil
Thuis heb ik de sim kaart er enkele keren uitgehaald en nog steeds geen verandering !

Als ik de iphone aanzet met simkaart zoekt hij maar na een tijde komt er geen service op. Als ik de iphone opstart zonder simkaar geeft hij de meldin ' geen simkaart ' hier ben ik blij om zodat alvast mijn simkaart reader niet kapot is

wie kan mij helpen ?

Uw instellingen staan nog ingesteld?
Komt het netwerk niet terug als je deze meteen gewoon effe 2min naast je laat liggen?
Mss eens een nieuw simkaartje insteken dan? Dan nog kan het zijn dit uw probleem niet verhelpt?
Ik merk ook er mensen zijn die bv de game poolball ofzo geinstalleerd hebben en dat raar maar waar problemen gaf, ze wisten de app en tprobleem was opgelost, beetje bizar maar blijkbaar is dat mogelijk ;).

fiestaboyke 01-05-13 19:33

Gaat volgens mij aan je simkaart liggen. Mijn broer zit ook bij telenet en heeft sinds gisteren hetzelfde probleem. Is trouwens ook al de 2de keer dat hij het voorheeft en een nieuw kaartje moet gaan halen ....

Jelco 01-05-13 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke (Bericht 893193)
Gaat volgens mij aan je simkaart liggen. Mijn broer zit ook bij telenet en heeft sinds gisteren hetzelfde probleem. Is trouwens ook al de 2de keer dat hij het voorheeft en een nieuw kaartje moet gaan halen ....

Enorm blij dit te horen,
Ik ga morgen een andere halen

Telenet mobile raadt ik ten sterkste af, zeker nu Proximus zijn tariven heeft aangepast. Ik heb slechts 3/10 keer 3G verbinding

fiestaboyke 01-05-13 19:55

Ik raad ook de meeste mensen af om telenet mobile te nemen .... Ik ben wel zeer te spreken over Generation connect van proximus ...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.