iMessage werkt niet op iPhone 5
Sinds mijn zoon en ik beide een iPhone 5 hebben met een abonnement bij tele 2 kunnen we geen gebruik meer maken van iMessage. De berichten worden als gewone sms verstuurd. Alle internet instellingen staan goed. Tele 2 verwijst ons naar Apple. Iemand ervaring of een oplossing hiervoor? Met de iPhone 4 hebben we hier nooit problemen mee gehad.
Ik hoor het graag. |
Staat iMessage wel aan?
Instellingen -> Berichten |
Ja iMessage staat gewoon aan.
|
Probeer het volgende:
Instellingen -> Berichten > Sturen en ontvangen. Mogelijk moet je je Apple-ID ingeven Kijk na" Sturen en ontvangen" of daar het juiste telefoonnummer en emailadres staat Instellingen -> Berichten >iMessage UIT Zet je toestel volledig uit en weer aan. Instellingen -> Berichten >iMessage AAN Het kan zijn dat je provider hier telkens bij het aanzetten van iMessage kosten van een internationale SMS aanrekent |
Helaas dat werkt ook niet. Krijg idd wel de melding dat de provider kosen kan berekenen voor iMessage maar ik kan nog steeds alleen maar smsberichten versturen.
|
Ik stuur je een PM voor een test met iMessage
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29. |