iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Na update iOS 6.1.4 werkt Whatsapp notificatiegeluid niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/139142-na-update-ios-6-1-4-werkt-whatsapp-notificatiegeluid-niet-meer.html)

michel70 09-05-13 12:52

Na update iOS 6.1.4 werkt Whatsapp notificatiegeluid niet meer
 
Na het bijwerken van de Iphone 5 naar iOS 6.1.4 werkt het notificatiegeluid van Whatsapp niet meer, pushberichten verschijnen nog wel op het scherm. De notificatiegeluiden van andere apps werken nog wel. Ik heb alle instellingen nagelopen en Whatsapp verwijderd en opnieuw geinstalleerd echter zonder resultaat. Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren met iOS 6.1.4 en eventueel een oplossing hiervoor hebben gevonden ?

Guest-20180925190238 09-05-13 12:54

Na een OTA update kan iOS soms wel eens in de war geraken (is mijn persoonlijke ervaring). Voer eens een harde reset uit.

Werner1963 09-05-13 13:32

IN Whattsapp >instellingen >berichtgeving >stel berichtgeving opnieuw in

michel70 09-05-13 22:54

Bedankt voor bovenstaande tips, heb een harde reset gedaan, alle instellingen nogmaals nagelopen, helaas nog geen resultaat tot nu toe

Werner1963 09-05-13 22:59

Kijk eens onder instellingen > berichtgeving > whatsapp geluiden

michel70 09-05-13 23:52

Bovenstaande ook al geprobeerd, helaas ook zonder resultaat. Alle schuifjes staan op blauw, zowel onder instellingen> berichtencentrum als in whatsapp>berichtgeving.
In het berichtencentrum staat onder whatsapp: badges, geluiden,stroken ingeschakeld en in whatsapp zelf staan ook alle schuifjes op blauw. Heb "stel berichtgeving opnieuw" ook al diverse keren geprobeerd. Het is alleen het notificatiegeluid wat het niet doet, de stroken/badges verschijnen wel keurig in het scherm.
Ook een andere toon instellen in whatsapp werkt niet.

Werner1963 10-05-13 00:09

Probeer nogmaals

IN Whattsapp >instellingen >berichtgeving >stel berichtgeving opnieuw in

Neem anders contact op met watsapp

michel70 10-05-13 00:10

Als ik de earpods gebruik hoor ik het notificatiegeluid wel, lijkt er op dat de speaker na de update naar 6.1.4 voor whatsapp is uitgeschakeld. Voor alle andere apps met notificatiegeluiden werkt de speaker wel gewoon.

Werner1963 10-05-13 00:24

Als het enkel bij de app whatsapp is zou ik dit verwijderen
een harde reset doen en opnieuw installeren

lukt dit niet, meld dit dan aan whatsapp

michel70 10-05-13 00:32

Dank je voor de tip Werner, het is nu gelukt. Had dit gisteren ook al gedaan zonder resultaat, zojuist weer gedaan en het werkt weer als vanouds.
Probleem opgelost :-)

eus18 08-06-13 13:42

Bij mij kan ik de whatsapp niet meer openen. Symbool staat er wel maar zodra ik deze prober te activeren verdwijnt het weer. Ik zie wel dat er berichten zijn binnen gekomen.
Heb alles al een keer verwijderd en op nieuw geinstalleerd maar zonder resultaat. Ook toestel volledig aan en uit gezet. Gaat om iPhone 5

Bubbly 09-06-13 16:36

- WhatsApp verwijderen en een minuutje wachten
- Harde reset uitvoeren (aan/uit-knop + thuisknop tegelijk inhouden tot iPhone uit/aan gaat)
- WhatsApp installeren

Opgelost?

Je hebt geen jailbreak, klopt dat?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.