//

Geen geluid. Netwerk valt weg.

Geen geluid. Netwerk valt weg. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds 2 weken heb ik het probleem dat mijn netwerk helemaal wegvalt. Ook krijg ik geen geluid als ik iemand bel. Degene die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-13, 08:51
actietaxi actietaxi is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 1
Standaard Geen geluid. Netwerk valt weg.

Hallo,
Sinds 2 weken heb ik het probleem dat mijn netwerk helemaal wegvalt. Ook krijg ik geen geluid als ik iemand bel. Degene die ik bel kunnen mij wel horen. Ik vind dit super irritant en zou het fijn vinden als iemand hier een oplossing voor heeft.
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-13, 01:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door actietaxi Bekijk bericht
Hallo,
Sinds 2 weken heb ik het probleem dat mijn netwerk helemaal wegvalt. Ook krijg ik geen geluid als ik iemand bel. Degene die ik bel kunnen mij wel horen. Ik vind dit super irritant en zou het fijn vinden als iemand hier een oplossing voor heeft.
Alvast bedankt!
Eens volledig herstellen mss?
Als dat nog niet helpt vrees ik er beetje voor je deze zal moeten binnen steken.
Herstellen is aan itunes hangen; onthoud wel; als er foto's opstaan in je phone, best ergens anders eerst opzetten, kans zit er altijd in je deze anders kwijt zal zijn.
Ik heb ook al eens een herstel moeten doen maar zeg er wel bij dat ik volledig herbegin, ik neem nieuwe iPhone meteen, dan moetk wel alles terug opnieuw installeren zoals apps en dergelijke meer, kruipt wat werk in maarja, zo doe ik het het liefste, je kan ook alles terug zetten als je reservekopie neemt.

Je kan ook altijd eens een nieuw simkaartje vragen, heel mss helpt dit al is de kans klein maar tis altijd het proberen waard. Mss dat eens proberen en als dat niks uithaalt zoals ik zeg een herstel doen.

Als je belt, heb je al via meerdere mensen getest? Ook bv naar vaste lijn alsook naar gsm? En heb je dit bij allen dit voor?
En dat wegvallen van het netwerk; bedoel je als je op 3G ofzo zit je geen service ofzo meer krijgt en dit niet meer terug komt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Netwerk valt weg henk004 iPhone algemeen 16 18-07-13 19:32
Geluid valt weg Iphone 4. Jahoii iPhone algemeen 2 21-11-12 16:59
iPhone 5 : netwerk valt weg Sniper78 iPhone algemeen 1 28-10-12 00:00
Geluid ipad2 valt weg m2jeff iPad algemeen 4 27-04-12 22:05
vodafone netwerk valt weg... nekebokker Vodafone 9 02-01-10 12:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.