//

Extreem data verbruik web (secure)

Extreem data verbruik web (secure) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al twee maanden krijg ik een sms dat ik al 75% van mijn data verbruikt heb. Nog nooit eerder last gehad hiervan. Nu heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-13, 17:12
Noname87 Noname87 is offline
• iOS 6.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard Extreem data verbruik web (secure)

Al twee maanden krijg ik een sms dat ik al 75% van mijn data verbruikt heb. Nog nooit eerder last gehad hiervan. Nu heb ik sinds vanmorgen een uur of 10 het programma onavo count gedownload en deze geeft aan welke apps hoeveel data verbruiken.

Nu is er de web app, weet welke dat is, maar er is ook een web (secure) app. Deze heeft in 7 uur tijd al 33mb!!! data verbruikt. Op Google kan ik niet vinden wat dit voor 'app' zou moeten zijn. Hij staat ook niet op de telefoon als app.

Iemand enig idee, want betaal me scheel op deze manier.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-05-13, 00:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Heb je dan zo geen data van 2GB? .
Het kan idd aan een app liggen; welke heb je het laatst gedownload? Mss moet je deze eens afgooien.

Af en toe ook best eens onderaan de apps wissen, je kent het wel, 2 keer snel op de homebutton klikken.
  #3  
Oud 15-05-13, 18:19
Noname87 Noname87 is offline
• iOS 6.0
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard

App's gooi ik onderaan leeg, meerdere malen per dag. Heb al enige tijd niets meer gedownload dus dat moet het ook niet zijn.

zojuist wéér gebeld met mijn provider, alles uitgelegd, hij kon zien dat ik sinds 4mnd inderdaad ineens veel data verbruik. Als tegemoetkoming heb ik 500mb extra gehad. Ik heb hier niet eens om gevraagd, dus iets zegt mij nu dat het gewoon een probleem is geweest bij mijn provider, maar die er mooi niets over zegt.
  #4  
Oud 15-05-13, 23:42
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Voer eens een harde reset uit. Aan-uit/knop + thuisknop gedurende 10 seconden tegelijk inhouden, dan gaat de iPhone uit en weer aan.
Reageren

Labels
dataverbruik, secure, web



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Extreem data verbruik door App Downloads magicnl iPhone algemeen 3 30-01-13 20:32
Nieuwe iPhone extreem data gebruik?! maikel18 iPhone algemeen 0 06-11-12 18:08
data verbruik siwa iPhone algemeen 3 19-06-12 15:50
verbruik mobiele data SuperDidi Wi-Fi 1 29-11-10 01:14
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? ceesboersen Wi-Fi 1 24-11-10 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:38.