iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Weer een vastloper... (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/13955-weer-vastloper.html)

rusty 04-06-08 16:15

Weer een vastloper...
 
Ja hoor, weer een vastgelopen iphone... En ja, ik heb al heel veel rondgekeken en gezocht, maar ik kan het niet oplossen met een harde reset en ik ben nogal huiverig om naar recovery mode te gaan, omdat ik dan al mijn gegevens kwijt raak en ik hoop dat te kunnen behouden.

Maar goed, het volgende is gebeurd:
Ik had wat updates gedaan met installer en druk daarna de home button in om terug te gaan. Zoals meestal begon toen zo'n klein cirkeltje te draaien in het midden van het scherm om aan te geven dat hij nog bezig was. Dit duurde echter zo lang dat ik al een vastloper vermoedde en wilde toen mijn iphone uit en weer aan zetten. Dit ging echter niet en vervolgens heb ik tien seconden de home-button en de aan/uit-knop ingehouden. Toen ging hij wel uit en resette hij zich, maar na eerst een tijdje het aplle-icoontje te hebben gezien, begon vervolgens het scherm afwisselend te knipperen tussen het apple-icoon en allemaal witte en zwarte balken horizontaal over mijn scherm. Vervolgens herhaaldelijk weer geprobeerd te resetten, maar ik krijg nu elke keer hetzelfde. Weet iemand wat ik nu moet doen? Ik ben redelijk a-technisch, dus wel in simpele mensen taal a.u.b.
Ik heb hem overigens wel aan de pc gekoppeld en itunes herkent hem ook. Na een minuut 0f 5 probeert hij zichzelf blijkbaar te herstarten, maar elke keer komt er weer hetzelfde uit. Hoop echt dat er wat aan te doen is en dat ik niet meteen al mijn gegevens en app's verlies hierdoor, maar elke hulp wordt gewaardeerd!

truckdiver 04-06-08 16:22

oke ,je apps en instellingen ga je verliezen.
maar je gegevens staan toch op je computer als je sync.
Alleen je sms berichten zijn wel weg.
of heb je nog andere gegevens?
Ziet er toch naar uit dat je een volledige restore gaat moeten doen.

rusty 04-06-08 16:27

Nah, dit is echt heel vreemd! Zoals ik al zei had ik hem aangesloten op mijn pc en startte hij uit zichzelf een aantal keer opnieuw op. Elke keer kwam echter weer dat gestreepte scherm tevoorschijn, behalve nu de laatste keer. Hij bleef uit staan en toen ik hem zelf aan zette was alles toch weer goed! Alles lijkt het goed te doen en mijn gegeven heb ik ook allemaal behouden! Toch bedankt voor je antwoord in ieder geval! Nu maar hopen dat het goed blijft gaan, want ik baalde al flink...

truckdiver 04-06-08 16:34

we horen het wel als hij terug kuren krijgt. ;)

rusty 04-06-08 16:51

Hoop het niet! :eek:

Maar dan ren ik meteen weer naar dit forum inderdaad...:)

PeRzY 04-07-08 20:11

Om even te reageren; mijn iphone is nou voor de 3e keer helemaal vastgelopen!! doet niks meer alles al geprobeerd! INSTALLEER GEEN THEMES VIA MMI THEMER wat een knkr-programma is dat zeg... word er niet goed van! kan weer gaan naar recovery mode gaan :@ en alles opnieuw gaan installeren :@ weet iemand hoe je een backup van alles kan maken??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.