//

Naam beller niet gekend door doorkiesnummer

Naam beller niet gekend door doorkiesnummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zonet overgeschakeld van Blackberry naar Iphone 5. Ik heb een abonnement bij proximus via het werk. Voor de contacten die we gebruiken voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-05-13, 21:43
Dnelis Dnelis is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard Naam beller niet gekend door doorkiesnummer

Ik ben zonet overgeschakeld van Blackberry naar Iphone 5. Ik heb een abonnement bij proximus via het werk. Voor de contacten die we gebruiken voor ons werk dienen we eerst een 2 te zetten, dan wordt dit niet aangerekend. Probleem is dat indien de 2 voor het contactnummer staat bij contacten wordt het nummer van de beller indien hij mij belt niet herkent. (enkel zijn nummer wordt weergegeven, de respectievelijke naam wordt niet vermeld) heb al geprobeerd om vb. 20032 478xxxx of 2+32 478xxxxxx echter geen goed resultaat. Misschien zijn er mensen met gelijkaardige instellingen...
graag jullie tips.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-13, 22:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dnelis Bekijk bericht
graag jullie tips.
Dat gaat niet lukken denk ik iOS contacten gebruikt het nummer dat binnenkomt met de oproep (CLIP) om in de Contacten te zoeken. En in dat binnenkomende nummer staat geen 2 vooraan.

Misschien lukt als je een pauze gebruikt in het nummer in Contacten dus: 2,0032 497 12345678
  #3  
Oud 19-05-13, 22:43
Dnelis Dnelis is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de tip Timosha, helaas geeft dit nog niet het gewenste resultaat. Blijft ergens wel raar dat Blackberry daar geen probleem mee had. Ik kan me niet voorstellen dat iphone dit niet kan oplossen
  #4  
Oud 19-05-13, 22:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dnelis Bekijk bericht
Ik kan me niet voorstellen dat iphone dit niet kan oplossen
Tja, ik ken geen andere mogelijkheid dan de pauzefunctie in het telefoonnummer gebruiken. Succes verder
  #5  
Oud 20-05-13, 15:24
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dnelis Bekijk bericht
Ik ben zonet overgeschakeld van Blackberry naar Iphone 5. Ik heb een abonnement bij proximus via het werk. Voor de contacten die we gebruiken voor ons werk dienen we eerst een 2 te zetten, dan wordt dit niet aangerekend. Probleem is dat indien de 2 voor het contactnummer staat bij contacten wordt het nummer van de beller indien hij mij belt niet herkent. (enkel zijn nummer wordt weergegeven, de respectievelijke naam wordt niet vermeld) heb al geprobeerd om vb. 20032 478xxxx of 2+32 478xxxxxx echter geen goed resultaat. Misschien zijn er mensen met gelijkaardige instellingen...
graag jullie tips.
Dan zet je zijn nummer tweemaal in je adresboek onder dezelfde naam, de ene keer met een 2 ervoor en de tweede keer zonder. D.m.v. verschillende labels kun je het overzichtelijker maken in je Recente gesprekken lijst.
  #6  
Oud 20-05-13, 19:09
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

+32 2 478xxxx of 0032 2 478xxxx al eens geprobeerd?
Anders zal je inderdaad 2 nummer aan 1 contact moeten toevoegen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App om de naam van de beller te zeggen. astradti iPhone Apps 11 01-03-13 17:43
iets iPhone PC suite programma gekend? Dirkteur Desktop-applicaties 3 19-12-12 21:57
(iCallAnnounce /voice notifications)Beller naam hagazan Jailbreak apps en thema's 2 12-02-11 20:45
Beller naam aankondigen? Sterke-Jerke Jailbreak apps en thema's 7 05-10-10 15:31
Hoe naam en foto beller laten zien / Caller ID ? Bartje Muziek, foto & video 26 30-03-08 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.