//

Kan ik een back up op de pc openen zonder iphone?

Kan ik een back up op de pc openen zonder iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo medeforumleden, ik heb een vraag, kan ik zonder iphone een back up bekijken? met name de contactenlijst. het gaat om de telefoon van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-05-13, 10:40
marcovdmooren marcovdmooren is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard Kan ik een back up op de pc openen zonder iphone?

Hallo medeforumleden,

ik heb een vraag, kan ik zonder iphone een back up bekijken? met name de contactenlijst.
het gaat om de telefoon van mijn vriendin (3GS). ze hebben zojuist de telefoon gehaald vanwege een defect, maar ze heeft de contacten niet naar haar sim kaart gekopieert. en ik ben er niet zeker van dat ze synct met een adresboek (weet ze zelf ook niet).

graag hoor ik van jullie.
alvast bedankt.
Grt Marco.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-05-13, 10:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat kan met bijvoorbeeld iBackup Viewer, iBackupbot, iPhone Backup Extractor, enz... Echter alleen met backups gemaakt door iTunes.

De contacten naar een SIM-kaart kopiëren op een iPhone werkt niet, dus maak je daar geen zorgen over.
  #3  
Oud 22-05-13, 10:53
marcovdmooren marcovdmooren is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard

Timosha,

Bedankt voor je reactie.
ik ga dat vanavond gelijk proberen, ben momenteel niet thuis.
ik neem aan iBackup Viewer installeren op de laptop? Itunes heeft idd de back-up gemaakt.

Grt Marco.
  #4  
Oud 22-05-13, 10:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcovdmooren Bekijk bericht
ik neem aan iBackup Viewer installeren op de laptop? Itunes heeft idd de back-up gemaakt.
Die software moet je natuurlijk op de PC installeren. Daar staan ook de backups (in een verborgen directory).

Succes gewenst
  #5  
Oud 23-05-13, 10:28
marcovdmooren marcovdmooren is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 3
Standaard

Timosha,

Gisteren met succes de telefoonnummers naar Exel gekopieert tot grote vreugde van mijn vriendin. met IBackup Viewer ging het niet (schijnt voor imac te zijn) maar met IBackupbot trial versie voor windows ging het perfect!

Dank voor de hulp!!

Grt Marco
  #6  
Oud 23-05-13, 10:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcovdmooren Bekijk bericht
Dank voor de hulp!!
Zonder dank en graag gedaan. Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Een "oude" back-up terughalen......het kan... Puff iPhone algemeen 25 18-09-14 10:57
data foto terughalen van gecrashte iphone zonder back up aby iPhone Apps 0 06-06-12 15:39
Iphone 4s restore zonder back-up pieterwillems iPhone algemeen 11 22-12-11 11:16
Kan ik een abonnement nemen voor iphone zonder internet bundel ? ceesboersen KPN 8 24-07-11 22:47
Wie helpt mij een back-up maken van mn Iphone zonder Itunes? Gootje78 iTunes 4 15-08-10 11:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.