iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mail opent niet, crasht direct (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/139657-mail-opent-niet-crasht-direct.html)

zoobab 22-05-13 12:22

Mail opent niet, crasht direct
 
Bij het aan klinken van de mail app sluit deze direct weer of opent zelfs helemaal niet.

Kan in instellingen ook niet in de mailconfiguratie komen. Ook hier sluit het direct instelingen af

IPhone4s - 6.1.2 jailbreak

Zijn er meer mensen met dit euvel.

Guest-20180925190238 22-05-13 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zoobab (Bericht 895956)
IPhone4s - 6.1.2 jailbreak

Zijn er meer mensen met dit euvel.

Ik denk niet dat er veel mensen zijn met dit euvel. Voer eens een harde reset uit. Als het dan nog niet werkt dan kijk in de Diagnostics wat het probleem is. Het is nooit uitgesloten dat er een jailbreak tweak in de weg zit.

zoobab 22-05-13 12:41

Oke. Bedankt. Harde reset geeft geen uitkomst. In diagnostics een crash in thread 6: dispatch queue. Geen idee wat te doen nu. Afwachten tot het over is. Toch bedankt

Guest-20180925190238 22-05-13 12:44

Je kan ook eens nakijken welke tweaks mogelijk een invloed hebben op de Mail functie en deze dan tijdelijk uitzetten in SBSettings (als die tweak MobileSubstrate gebruikt). Of zulke tweaks verwijderen.

In ieder geval, de standaard Mail app crasht niet vanzelf.

Bubbly 22-05-13 16:50

Welke tweaks heb je allemaal? Met name die van invloed zijn op email?

zoobab 22-05-13 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 896014)
Welke tweaks heb je allemaal? Met name die van invloed zijn op email?

Hallo Bubbly,

Zou weten welke tweak mijn mail zouden kunnen verstoren.
Folder enhancer, action menu, barrel, badge customizr, speed itensefier, nc colors, nc settings, weekillbackground pro, fake operator, clockhide.

Verder heb ik lag en stilstand bij scrollen. Alsof mijn iphone ovral wat meer moeie mee heeft.

Laatse update wat ik me kan heugen is folderenhancer. Heb het al verwijderd gehad. Maar probleem blijft.

De tweaks en dergelijk die ik genoemd heb, staan er al tijden op en download eigelijk niet vaak iets nieuws.

Ben bang dat het een ios herstel word mt opnieuw jailbreaken.

Guest-20180925190238 22-05-13 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zoobab (Bericht 896051)
Ben bang dat het een ios herstel word mt opnieuw jailbreaken.

Dat zit er niet meer in met een iPhone 4S. Dus, je zal de oorzaak moeten vinden wil je de JB behouden.

zoobab 22-05-13 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 896052)
Dat zit er niet meer in met een iPhone 4S. Dus, je zal de oorzaak moeten vinden wil je de JB behouden.

Hm, crisis dus.
Lijkt alsof het toetsensbord ook al problemen ondervind. Letters niet gezet maar wel getoetst.

Volgens mij istie helemaal in de war.

zoobab 23-05-13 00:22

Zo, klaar alweer. Reservekopie terug gezet. Alles weer in orde incl. JB. Dus daar is een reservekopie goed voor. Iedereen bedankt voor hulpben sugesties


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.