//

Gegevens overzetten onmogelijk, Iphone lijkt leeg op PC

Gegevens overzetten onmogelijk, Iphone lijkt leeg op PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mijn Iphone met het bijgeleverde stekkertje aansluit op mijn laptop lijkt mijn Iphone leeg. Mijn laptop geeft aan dat er geen nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-13, 20:07
oriante oriante is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 6
Standaard Gegevens overzetten onmogelijk, Iphone lijkt leeg op PC

Hallo,
Als ik mijn Iphone met het bijgeleverde stekkertje aansluit op mijn laptop lijkt mijn Iphone leeg. Mijn laptop geeft aan dat er geen nieuwe foto's zijn aangetroffen. Ook als ik via verkenner de bestanden op mijn Ihone probeer te openen, zijn de mapjes leeg. En dit terwijl er 338 foto's en video's op mijn Iphone staan....
Ik heb wel fotostream aanstaan, waardoor de foto's gelukkig naar mijn Ipad gaan, maar de filmpjes lijk ik nu niet te kunnen overzetten.
Heeft iemand enig idee hoe ik de filmpjes alsnog kan overzetten?
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-13, 20:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een raar geval als die iPhone ooit al eens werd gesynchroniseerd met iTunes

Probeer het eens met de Photosync app op iPhone en PC:
Home - www.photosync-app.com

Als er echt plaatjes in de filmrol staan dan vindt Photosync die ook. En als Fotosteam aanstaat en je hebt Fotostream geactiveerd op de PC dan staan de plaatjes daar natuurlijk ook.
  #3  
Oud 23-05-13, 20:17
oriante oriante is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 6
Standaard

Dank voor je snelle reactie! Het klopt dat mijn Iphone ooit eens is gesynchroniseerd met Itunes op een andere computer.
Echter mijn eigen laptop heef geen Itunes. Ik kon namelijk alle foto's en videos gewoon overzetten op mijn laptop tot een paar weken geleden. Toen gaf die ineens de melding dat er geen nieuwe afbeeldingen werden gevonden.

Ik ben een leek op het gebied van Iphone en Ipad, maar als ik het goed begrijp moet ik een app downloaden en via die app kan ik de videos' dan overzetten?
  #4  
Oud 23-05-13, 20:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriante Bekijk bericht
Toen gaf die ineens de melding dat er geen nieuwe afbeeldingen werden gevonden.
Ik denk dat je de oorzaak van dat probleem moet gaan zoeken in het besturingssysteem dat je op die laptop gebruikt. Windows en Linux hebben alleen maar toegang tot de Filmrol en dat is dan de DCIM map.

De Photosync apps installeer je op de PC (alleen Windows en OS X) en op de iPhone.
  #5  
Oud 23-05-13, 20:27
oriante oriante is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 6
Standaard

Dat is toch vreemd. Het is een laptop van mijn werk. Mijn collega's hebben exact dezelfde en die kunnen wel alles overzeten......
Maar ik zal die app eens proberen....
  #6  
Oud 23-05-13, 20:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriante Bekijk bericht
Het is een laptop van mijn werk.
Als dat een laptop met Windows XP/Vista/7/8 is dan moet Windows die iPhone herkennen als een camera. Is dat niet het geval dan is iets mis met de Plug-and-Play USB-drivers.

Je kan ook eens een harde reset uitvoeren op die iPhone, eventueel helpt dat ook.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup terugzetten lijkt onmogelijk! HotelCalifornia iPhone algemeen 1 03-02-12 21:15
Jailbreak iphone 1G lijkt onmogelijk applesnaple Jailbreak 15 21-01-12 21:18
gegevens iphone overzetten op andere computer abgooijert iPhone algemeen 0 15-11-11 10:45
gegevens overzetten naar iPhone 4 skaljee iPhone algemeen 3 26-07-11 20:52
gegevens overzetten naar iPhone 4 MarcH iTunes 2 30-07-10 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.