//

iPhone 5 broekzak gesprekken en niet reagerend scherm

iPhone 5 broekzak gesprekken en niet reagerend scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Na lang zoeken helaas geen vergelijkbare situatie gevonden op het forum dus, start ik een nieuw topic. Ik heb al enige tijd last met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-05-13, 10:53
iRobbert iRobbert is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 56
Standaard iPhone 5 broekzak gesprekken en niet reagerend scherm

Hi,

Na lang zoeken helaas geen vergelijkbare situatie gevonden op het forum dus, start ik een nieuw topic.

Ik heb al enige tijd last met mijn iPhone 5 (november 2012) van niet reagerende scherm bij het over gaan van de telefoon, of wanneer deze gelocked is. Dit heb ik een aantal keer gehad, maar eigenlijk nooit serieus genomen om er wat aan te laten doen.

Nu sinds kort is het ook zo dat mijn telefoon broekzak gesprekken voert. Dit is erg vervelend, maar ook vreemd. Ik heb naast unlocken ook nog eens een wachtwoord erop staan en ondanks dat belt hij regelmatig naar (vermoedelijk) het laatst gebelde nummer.

Heeft iemand hier ervaring mee of advies over wat te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-05-13, 10:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRobbert Bekijk bericht
Heeft iemand hier ervaring mee of advies over wat te doen?
Geen ervaring mee. De symptomen zijn echter helder: het scherm reageert niet als het moet reageren en reageert soms als het niet moet reageren. Juist?

Voer eens een harde reset uit misschien helpt dat. Er is op die iPhone toch nooit een backup terecht gekomen van een iPhone met een jailbreak? Een backup met jailbreak restanten dus.

Eventueel moet je maar garantie claimen bij Apple.
  #3  
Oud 24-05-13, 11:20
iRobbert iRobbert is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 56
Standaard

Ja klopt inderdaad hij reageert gewoon sporadisch op de verkeerde momenten.

Ik heb sinds de eerste iPhone geen jailbreak meer gedaan. Enige is dat bij overgang van 4S naar 5 de gegevens zijn overgezet.

Ik ga dan maar eens een harde reset proberen.
  #4  
Oud 24-05-13, 11:24
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

mijn telefoon broekzak gesprekken voert: Dit zal dat ding naast je broekzak doen
(vermoedelijk) het laatst gebelde nummer.: Kan je toch nazien op 'recent' ?
  #5  
Oud 24-05-13, 11:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRobbert Bekijk bericht
Enige is dat bij overgang van 4S naar 5 de gegevens zijn overgezet.
Bij twee (2) iPhone 4S van twee (2) verschillende eigenaren heb ik onverklaarbare problemen vastgesteld na herhaalde OTA iOS updates. Op een iPhone 5 heb ik dat nog niet gemerkt (maar die heeft nog niet zoveel updates).

Hoe dan ook: een herstel met iTunes en het terugzetten van een backup verhielp het probleem.

Misschien kan je dat ook eens proberen. Herstellen met iTunes en kijken of het probleem nog aanwezig is. Als het probleem niet meer aanwezig is dan een backup terugzetten. Komt het probleem terug dan zal de oorzaak toch in de backup zitten cq. de data die je al meesleept sinds de iPhone 4S.

En anders, zoals eerder, geschreven garantie claimen bij Apple. Een hardwareprobleem is helaas nooit uitgesloten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs 32 wordt warm in broekzak elkoster Archief 1 02-09-09 16:29
Na ophangen automatisch in het "gesprekken" scherm gewoonjapie iPhone algemeen 0 09-07-09 12:01
homeknop reageert niet meer + gesprekken niet goed thereal iPhone algemeen 5 10-11-08 10:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.