iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Steeds hetzelfde nummer op iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/139794-steeds-hetzelfde-nummer-op-iphone.html)

Casey48 26-05-13 11:36

Steeds hetzelfde nummer op iPhone
 
Als ik muziek afspeel krijg ik steeds hetzelfde nummer te horen. Hij gaat niet automatisch over naar het volgende nummer. Ook bij shuffle springt hij naar een willekeurig nummer toe en blijft dat de hele tijd draaien. Het symbooltje om te herhalen (bij iPad zichtbaar) is op de iPhone niet zichtbaar dus kan ik dat ook niet uitzetten.
Weet iemand een oplossing?
iPhone4.
Laatste iOs.

bassmanjunior 26-05-13 11:51

Als je muziek opent op de iPhone staan deze bovenin het beeld net onder de tijdsbalk.

Bassmanjunior

Werner1963 26-05-13 13:24

Tik een (paar) keer op het beeldscherm. Dan komt er een nieuw keuzemenu bij, boven in beeld. Dit menu is er niet altijd,

zoek naar de oranje icoontjes

Casey48 26-05-13 21:46

Tikken helpt helaas niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 mei 2013 om 22:00 ----------

Heb gelukkig het antwoord gevonden. Tik op het geselecteerde nummer en er verschijnt bovenin het herhalingssymbooltje dat op niet- herhalen gezet moet worden.

Ps raar forum: ik reageerde net op een post over hetzelfde probleem en meteen daarna kreeg ik een waarschuwing. Mocht ik niet doen. Ik bibber van angst.

XIII 26-05-13 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Casey48 (Bericht 896611)
ik reageerde net op een post over hetzelfde probleem en meteen daarna kreeg ik een waarschuwing.

Je had over exact hetzelfde onderwerp meerdere berichten geplaatst (waaronder ook in een ander topic waar al een jaar niet meer gereageerd was). Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers. Je ontving daarom die eenmalige waarschuwing.

Fijn dat je inmiddels zelf je probleem hebt opgelost.

Casey48 27-05-13 01:02

Ik reageerde op een bericht. Suggestie: haal oude berichten waarop lang niet meer gereageerd wordt weg. Als je er niet op 'mag' reageren heeft het bewaren van een bericht geen zin.

Bubbly 27-05-13 01:20

Dat klopt, alleen bij de weergave van het huidige nummer kun je herhaling instellen :)

Je mag er best op reageren Casey, maar als je op andere plaatsen dezelfde vraag gaat stellen wordt de boel onoverzichtelijk. Dat is ook niet handig als iemand de zoekfunctie gebruikt. Geen idee waar je dat deed of wat je precies zei, dus zie het van mij meer als algemeen advies :)

Casey48 27-05-13 01:26

Ik heb nergens anders dezelfde vraag gesteld. Ik heb alleen gereageerd op hetzelfde onderwerp van een jaar of wat geleden. Daar is toen nooit een bevredigend antwoord op gegeven. En ik meldde me met dezelfde vraag. Maar ja, we kunnen hier nog uren over reageren. Een ding is zeker, het is een actief forum. Pluspunt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:19.