//

Steeds hetzelfde nummer op iPhone

Steeds hetzelfde nummer op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik muziek afspeel krijg ik steeds hetzelfde nummer te horen. Hij gaat niet automatisch over naar het volgende nummer. Ook bij shuffle springt hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-05-13, 11:36
Casey48 Casey48 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 10
Standaard Steeds hetzelfde nummer op iPhone

Als ik muziek afspeel krijg ik steeds hetzelfde nummer te horen. Hij gaat niet automatisch over naar het volgende nummer. Ook bij shuffle springt hij naar een willekeurig nummer toe en blijft dat de hele tijd draaien. Het symbooltje om te herhalen (bij iPad zichtbaar) is op de iPhone niet zichtbaar dus kan ik dat ook niet uitzetten.
Weet iemand een oplossing?
iPhone4.
Laatste iOs.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-13, 11:51
bassmanjunior bassmanjunior is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 118
Standaard

Als je muziek opent op de iPhone staan deze bovenin het beeld net onder de tijdsbalk.

Bassmanjunior
__________________
iPad 64Gb 3G, New iPad 32Gb 4G, iPad Air 2 64Gb Wi-Fi, iPhone 7, iPod nano 5, Apple TV2, Apple TV4, Apple Watch 2

Laatst gewijzigd door bassmanjunior; 27-05-13 om 01:12.
  #3  
Oud 26-05-13, 13:24
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Tik een (paar) keer op het beeldscherm. Dan komt er een nieuw keuzemenu bij, boven in beeld. Dit menu is er niet altijd,

zoek naar de oranje icoontjes
  #4  
Oud 26-05-13, 21:46
Casey48 Casey48 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 10
Standaard

Tikken helpt helaas niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 mei 2013 om 22:00 ----------

Heb gelukkig het antwoord gevonden. Tik op het geselecteerde nummer en er verschijnt bovenin het herhalingssymbooltje dat op niet- herhalen gezet moet worden.

Ps raar forum: ik reageerde net op een post over hetzelfde probleem en meteen daarna kreeg ik een waarschuwing. Mocht ik niet doen. Ik bibber van angst.
  #5  
Oud 26-05-13, 22:17
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casey48 Bekijk bericht
ik reageerde net op een post over hetzelfde probleem en meteen daarna kreeg ik een waarschuwing.
Je had over exact hetzelfde onderwerp meerdere berichten geplaatst (waaronder ook in een ander topic waar al een jaar niet meer gereageerd was). Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers. Je ontving daarom die eenmalige waarschuwing.

Fijn dat je inmiddels zelf je probleem hebt opgelost.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #6  
Oud 27-05-13, 01:02
Casey48 Casey48 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 10
Standaard

Ik reageerde op een bericht. Suggestie: haal oude berichten waarop lang niet meer gereageerd wordt weg. Als je er niet op 'mag' reageren heeft het bewaren van een bericht geen zin.
  #7  
Oud 27-05-13, 01:20
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dat klopt, alleen bij de weergave van het huidige nummer kun je herhaling instellen

Je mag er best op reageren Casey, maar als je op andere plaatsen dezelfde vraag gaat stellen wordt de boel onoverzichtelijk. Dat is ook niet handig als iemand de zoekfunctie gebruikt. Geen idee waar je dat deed of wat je precies zei, dus zie het van mij meer als algemeen advies
  #8  
Oud 27-05-13, 01:26
Casey48 Casey48 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 10
Standaard

Ik heb nergens anders dezelfde vraag gesteld. Ik heb alleen gereageerd op hetzelfde onderwerp van een jaar of wat geleden. Daar is toen nooit een bevredigend antwoord op gegeven. En ik meldde me met dezelfde vraag. Maar ja, we kunnen hier nog uren over reageren. Een ding is zeker, het is een actief forum. Pluspunt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek herhaalt steeds hetzelfde nummer?! bgibney iPhone algemeen 2 24-09-12 07:55
game progressie iPhone en iPad niet hetzelfde dbkanters iPhone algemeen 6 27-10-11 16:13
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! djico iPhone algemeen 1 22-08-10 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.