iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mijn iphone word niet meer herkend op mijn computer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/139900-mijn-iphone-word-niet-meer-herkend-op-mijn-computer.html)

xxkiirstenxx 28-05-13 15:23

Mijn iphone word niet meer herkend op mijn computer
 
vanochtend was er een probleem met mijn iphone. Mijn Wi-Fi kon ik namelijk niet meer aan of uit zetten en de balk daarvan is grijs.
Na contact met mijn provider te hebben gehad adviseerde ze mij om mijn iphone op iTunes te herstellen en configureren als nieuwe iphone.

Ik moet er even bij vertellen dat mijn vaders Iphone ook op deze ITunes is aangesloten.

ITunes herkende mijn apparaat en ik kon hem herstellen. eerst heb ik natuurlijk een reservekopie gemaakt van mijn iphone.

Toen heb ik op de knop herstel Iphone gedrukt.

na dat iTunes klaar was gaf hij eerst een melding dat mijn iphone was geblokkeerd met een pincode. deze heb ik op mijn telefoon ingevoerd. ik moest hem los koppelen en alles overnieuw invoeren op mijn iphone.
na dit gedaan te hebben wou ik mijn iphone die dus als nieuw geconfigureerd staat , synchroniseren en de backup terug halen zodat ik al mijn contacten enz weer heb.

Nu het probleem:
Hij herkent mijn Iphone niet meer en zegt nu telkens als ik hem aansluit op ITunes dat het mijn vaders Iphone is.
Ook ben ik alles kwijt.. ( behalve mijn Apps en contacten ( contacten had ik opgeslagen op een backup app).

En Wi-Fi doet het nog steeds niet...

kortom ik heb alles geprobeerd, ben net ook bij mijn provider geweest en die zeggen dat het moet kunnen om je backup terug te halen.
Maar hoe??:confused:

Ik hoor het graag want dit is heel vervelend vind ik zelf!:(

Kirsten

Guest-20180925190238 28-05-13 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxkiirstenxx (Bericht 896945)
Hij herkent mijn Iphone niet meer en zegt nu telkens als ik hem aansluit op ITunes dat het mijn vaders Iphone is.

Dan heb je hoogstwaarschijnlijk een backup teruggezet van de iPhone van vader en niet die van jou.

Gilles111 29-05-13 04:38

Als ik jou was zou ik in iTunes omloggen naar jouw Apple-ID (want zo te lezen is iTunes nu ingelogd met je vaders Apple-ID) en vervolgens je iPhone herstellen en configureren als een nieuwe iPhone en vervolgens een backup van jou Apple-ID terug zetten ;)

Guest-20180925190238 29-05-13 08:18

Backups worden niet gemaakt met het Apple ID. Backups worden gemaakt en geïdentificeerd met het UDID van het apparaat.

Gilles111 30-05-13 02:33

Weer wat geleerd, vrees alleen dat TS daar niet zoveel aan heeft (aan wat ik hier leer op het forum) ;)

Guest-20180925190238 30-05-13 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilles111 (Bericht 897264)
Weer wat geleerd, vrees alleen dat TS daar niet zoveel aan heeft (aan wat ik hier leer op het forum) ;)

Aan foutieve informatie heeft heeft de TS ook niet veel, het zet hem/haar alleen maar op een verkeerd spoor :D

Gilles111 30-05-13 13:30

Daarom vond ik het wel handig om even te reageren ;)

Bubbly 30-05-13 19:46

Kirsten, je moet opnieuw herstellen en deze keer de back-up van je eigen iPhone terugzetten in plaats van die van je vader.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.