niet originele onderdelen in nieuwe iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben al meer dan een jaar in het bezit van een iphone 4s. nu is sinds een paar dagen mijn connector kapot, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
niet originele onderdelen in nieuwe iphone
hallo,
ik ben al meer dan een jaar in het bezit van een iphone 4s. nu is sinds een paar dagen mijn connector kapot, dus ik naar de vodafone. geen probleem, hun zouden hem opsturen. paar minuten later werd ik gebeld of ik terug kon komen omdat de monteur wat vreemds had ontdekt. blijkt dat in mijn nieuwe Iphone 4s, die nog nooit op is gestuurd of open is geweest, onderdelen bevat die niet origineel van apple zijn. de monteur zei: gezien de spullen intern zeg ik dat hier door derden aan is gesleuteld. bijvoorbeeld de achterplaat was niet van apple (miste een barcode) en er zou een sticker zitten die totaal anders was dan een echte apple sticker. nu is mijn vraag het volgende; heeft iemand hier meer ervaringen mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je die iPhone van Vodafone gekocht?
Ze proberen het toch niet in jouw schoenen te schuiven, hè?
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-4s.html Nog iets. Ben je naar een echte Vodafone winkel geweest of naar een telefoonwinkeltje dat ook Vodafone verkoopt? Het zou mij zeer verbazen dat een "monteur" in een Vodafone winkel een toestel gaat openen dat nog onder garantie is. Het is niet aan een Vodafone winkel om te bepalen of een toestel al dan niet garantie heeft. Dat ding moet opgestuurd worden. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 29-05-13 om 19:42. |
|
|||
|
|||
Ik heb het ook al meegemaakt met een toestel waar de dock connector wit is bij een zwarte toestel (Je ziet wel beter als er vuil is is )
Het (afscherm)plaatje met 2 schroefjes om een connector vast te houden is ook weg. Dit was een nieuw toestel uit de winkel Gelukkig geen problemen mee gehad (enkel batterij vervangen) Bewijs het maar |
|
|||
|
|||
ze zeggen; er is door een derde partij aan gewerkt. alleen ik weet gewoon zeker dat ik hem heb gekregen van de vodafone, en hem nooit heb opgestuurd/afgegeven.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik blijf het toch maar heel raar vinden dat een "monteur" in een winkeltje een iPhone gaat openen. Waarom doet die dat? Om de iPhone te herstellen?
|
|
|||
|
|||
Dit is best mogelijk. Misschien wil Apple nakijken op welke datum jouw toestel geactiveerd is geweest. Is dit voor uw aankoop dan weet je bijna zeker dat er mee gekl..... Is
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Slim, de originele onderdelen vervangen door niet originele onderdelen en dan de originele onderdelen doorverkopen.
|
|
|||
|
|||
hmm naja het was bij een vodafone winkel onder de noemer pre reparatie.
ik zal eens even horen of die activatiedatum terug te vinden is. |
|
|||
|
|||
Jij kan toch nagaan wanneer jij de iPhone 4S gekocht hebt en zelf geactiveerd hebt.
Neem contact op met Apple en doe uw verhaal en vraag op welke datum het toestel geactiveerd werd. Als deze datum eerder is dan weet jij zeker waar het fout is gelopen |
|
|||
|
|||
Komt mij bekend voor, kennis had dat destijds met zijn iPhone 4S bij Vodafone en hij had hem direct uit de winkel maar niet geseald, bleek achteraf dat Vodafone ermee had gekloot aldus Apple en gelukkig heeft Apple op kosten van Vodafone het gemaakt.
|
Labels |
apple, iphone 4s, open geweest, origineel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderdelen weg uit nieuwe Iphone 4s | ApplePaulsince1985 | iPhone algemeen | 5 | 31-10-12 22:32 |
Nieuwe originele iPhone herkennen | ludo16 | iPhone algemeen | 5 | 06-07-12 10:56 |
|
|