iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Telefoon blijft hangen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/14003-telefoon-blijft-hangen.html)

Phony 05-06-08 12:27

Telefoon blijft hangen
 
Beste forum leden
ik zit met een probleem
zo ongeveer eenmaal per week blijft mijn iphone hangen
ik kan gebeld worden alleen kan ik de slider niet meer bewegen en slaat het beeld op zwart
moet dan de knop bovenop enige malen indrukken en vervolgens na een herstart werkt alles weer naar behoren
is er iemand bekend met dit probleem
iphone 16 Gb 1.1.4
Groeten Phony

PauluS87 05-06-08 12:31

Mijn zus had excact het zelfde en het bleek gewoon een firmware conflict te zijn met bepaalde services die je hebt geinstalleerd of apps, daar zul je nooit achter komen wat ik dus ook zonder resultaat genoeg heb geprobeerd. Beste optie voor jou is op het moment om gewoon te gaan restoren met behulp van LibertyX:

https://forum.iculture.nl/f59/i...ilibertyx.html

Je krijgt hierdoor wel weer een schone iphone en je bent dus alles kwijt, maar het probleem is voor 99,9% zekerheid opgelost en komt ook niet meer terug ALS je goed restored zonder fout meldingen etc. Gewoon goed de handleiding lezen.

MVG,
PauluS

Bomans 05-06-08 12:35

En als hij dan terug zijn apps installeert bestaat dus de kans dat hij weer hetzelfde probleem krijgt. Als het een conflict is met een of andere app natuurlijk.

Alexx 20-06-08 20:46

Die van mij is DEELS vast. Ik kan nog wel in het springboard, en horizontaal scrollen, ook kan ik nog sommige apps openen ( en die werkt Wi-Fi dan ook nog automatisch bij , die kan ik ook niet meer uitzetten) maar daarna reageren de apps niet meer.
Niet overleden maar goed in coma zeg maar.....

Is er ook nog een truc die ik kan proberen VOORDAT is echt ga restoren??
( dan ben ik alle telefoonnummers, foto's, sms-en enz toch ook kwijt? )
Alexandra

macfreaker 20-06-08 20:49

Citaat:

Is er ook nog een truc die ik kan proberen VOORDAT is echt ga restoren??( dan ben ik alle telefoonnummers, foto's, sms-en enz toch ook kwijt? )Alexandra
Zelfs al kan je niet meer scrollen, meestal kan je wel met itunes je gegevens veilig stellen. Heb dit ook al voorgehad en zonder problemen dus gerestored. :D

Alexx 20-06-08 21:35

Op itunes zit een herstel toets. Die gebruiken? Iphone connecten en dan aan of juist uitzetten?
of iets anders doen?
Dan? met Libertyx de hele toestand opnieuw doorlopen....jailbreack, unlock en activeren?

sorry blond!

macfreaker 20-06-08 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx (Bericht 129775)
Op itunes zit een herstel toets. Die gebruiken? Iphone connecten en dan aan of juist uitzetten? of iets anders doen? Dan? met Libertyx de hele toestand opnieuw doorlopen....jailbreack, unlock en activeren?

Niet vergeten te syncen vooraleer je op herstel klikt . Na herstel kan je dan gewoon terug syncen via itunes zodat je gegevens terug staan. Ik zou pwnage gebruiken mocht ik jou zijn voor unlocking enzo.. Vind ik persoonlijk beter.

Alexx 20-06-08 21:55

gewoon met mijn T-mobile simkaart erin? Niet die AT&T kaart, net als de eerste keer dat ik de Liberty+ gebruikte?

Alexx 20-06-08 22:30

Thanx, hij doet het weer....

Het vastlopen is denk ik door de app Navizon, GPS gekomen, dus wees gewaarschuwd

StilleW 01-07-08 11:58

Hey,

Ik zit met 't zelfde probleem (bijna dagelijks nu een vastloper...) en het zou idd Navizon kunnen zijn, dat heb ik er ook op staan en sindsdien begonnen de problemen... Als je navizon deinstalled, ben je dan ook van de problemen af? Of moet ik 'm toch restoren?

Alexx 02-07-08 10:13

Ik zou proberen of het ook gaat met alleen Navizon deinstallen.
Bij mij lekte dat niet, want hij deed niks meer....Ik heb moeten restoren.
Na het restoren die Navizon eraf gelaten en nu geen vastlopers meer.

marcoryn 02-07-08 11:49

@Alexx.. was jouw toestel geunlocked met Ziphone (toen je last had van vastlopers?)

StilleW 02-07-08 22:40

Ik heb Navizon eraf gehaald en vandaag geen vastloper meer gehad ^^ Thanks voor de hulp
Verder is de mijne geunlocked met idd Ziphone, software foutje?

Destiny 02-07-08 22:42

ZiPhone wordt niet aangeraden nee. Zorgt voor veel problemen. Je kunt beter Winpwn of iLiberty+ gebruiken.

StilleW 02-07-08 22:50

O, ok... Maar daar heb ik nu helaas niets meer aan....
Mssn even in de Wiki vermelden? Dan gebeurt anderen dit niet meer :)

Alexx 03-07-08 09:18

Ik gebruik Liberty+


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:00.