//

Scherm flikkert paars bij camera

Scherm flikkert paars bij camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort (na laatste software update lijkt het) gebeurt het af en toe als ik mijn camera opstart dat het hele scherm paars begint te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-06-13, 11:39
iPeppel's schermafbeelding
iPeppel iPeppel is offline
• iOS 15.0.2
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 110
Standaard Scherm flikkert paars bij camera

Sinds kort (na laatste software update lijkt het) gebeurt het af en toe als ik mijn camera opstart dat het hele scherm paars begint te flikkeren met allemaal strepen.

Met de iPad een foto gemaakt. Betreffende strepen flikkeren dus heen en weer.

Kan via google niks vinden over dit probleem. Iemand ermee bekend?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto paarse strepen.jpg‎ (50,5 KB, 32x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-13, 11:41
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Kijk eens in dit topic. Staan ook verwijzingen in naar andere topics over dit onderwerp. Je bent niet de enige
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #3  
Oud 07-06-13, 19:56
BigG's schermafbeelding
BigG BigG is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het Antwerpse
Berichten: 87
Standaard

Ik heb dit ook soms, maar dan meestal maar een half scherm ;-)
  #4  
Oud 06-07-13, 23:14
Stakies Stakies is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam
Berichten: 23
Exclamation Terugbrengen naar Provider/Apple binnen je garantie!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPeppel Bekijk bericht
Sinds kort (na laatste software update lijkt het) gebeurt het af en toe als ik mijn camera opstart dat het hele scherm paars begint te flikkeren met allemaal strepen.

Met de iPad een foto gemaakt. Betreffende strepen flikkeren dus heen en weer.

Kan via google niks vinden over dit probleem. Iemand ermee bekend?
Heb dit probleem al twee keer gehad. De eerste iPhone 5 wit (16GB) via Vodafone gekocht bij een abbo. Had een paar dagen na het eerste gebruik last van deze paarse strepen alleen dan op de linkerkant van het scherm. Had toevallig een foto gemaakt met deze strepen en dan komen de strepen ook daadwerkelijk in de foto. Gelijk mijn iPhone 5 teruggebracht naar de dichtsbijzijnde Vodafone winkel (In mijn geval Rotterdam) en ze hebben hem voor reparatie opgestuurd naar hun reparatie partner Dynafix. Houd er rekening mee dat je je toestel ruim drie weken kwijt kan raken aangezien ze zeer traag zijn daar!
Gelukkig was deze reparatie zo gepiept. Na 7 dagen had ik mijn iPhone 5 terug en had ik volgens hun een 'Nieuw' toestel.
Kort erna had ik WEER paarse strepen, deze keer over mijn hele scherm. Gelukkig een foto gemaakt en die met een ander toestel meegenomen naar Vodafone. Na 2 weken afwachten en veel last met strepen ben ik toch maar weer me iPhone weg gaan brengen. Eenmaal aangekomen bij Vodafone keken ze me heel raar aan en nu hebben ze mijn iPhone 5 weer opgestuurd voor reparatie naar hun partner Dynafix.

Nu even afwachten of ze eindelijk een goede gaan terugsturen. Heb ook gezegt dat als ze het probleem niet kunnen verhelpen dat ik graag een zwarte ontvang ipv een witte (Dan ben ik helemaal zeker dat ik een andere iPhone 5 terug krijg)

Jullie horen nog van me!
  #5  
Oud 06-07-13, 23:47
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stakies Bekijk bericht
Heb dit probleem al twee keer gehad. De eerste iPhone 5 wit (16GB) via Vodafone gekocht bij een abbo. Had een paar dagen na het eerste gebruik last van deze paarse strepen alleen dan op de linkerkant van het scherm. Had toevallig een foto gemaakt met deze strepen en dan komen de strepen ook daadwerkelijk in de foto. Gelijk mijn iPhone 5 teruggebracht naar de dichtsbijzijnde Vodafone winkel (In mijn geval Rotterdam) en ze hebben hem voor reparatie opgestuurd naar hun reparatie partner Dynafix. Houd er rekening mee dat je je toestel ruim drie weken kwijt kan raken aangezien ze zeer traag zijn daar!
Gelukkig was deze reparatie zo gepiept. Na 7 dagen had ik mijn iPhone 5 terug en had ik volgens hun een 'Nieuw' toestel.
Kort erna had ik WEER paarse strepen, deze keer over mijn hele scherm. Gelukkig een foto gemaakt en die met een ander toestel meegenomen naar Vodafone. Na 2 weken afwachten en veel last met strepen ben ik toch maar weer me iPhone weg gaan brengen. Eenmaal aangekomen bij Vodafone keken ze me heel raar aan en nu hebben ze mijn iPhone 5 weer opgestuurd voor reparatie naar hun partner Dynafix.

Nu even afwachten of ze eindelijk een goede gaan terugsturen. Heb ook gezegt dat als ze het probleem niet kunnen verhelpen dat ik graag een zwarte ontvang ipv een witte (Dan ben ik helemaal zeker dat ik een andere iPhone 5 terug krijg)

Jullie horen nog van me!
Je kan het nachecken met het serienummer of je een andere krijgt of niet. Het serienummer vindt je op de verpakking en serienummer op de iPhone vind je op de achterkant.
__________________
  #6  
Oud 07-07-13, 18:10
Stakies Stakies is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Locatie: Nederland, Zuid-Holland, Rotterdam
Berichten: 23
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Je kan het nachecken met het serienummer of je een andere krijgt of niet. Het serienummer vindt je op de verpakking en serienummer op de iPhone vind je op de achterkant.
Ik had volgens dynafix een ander toestel. Het was inderdaad een ander IMEI-nummer. Dit zegt eigenlijk niks, want volgensmij hebben ze er gewoon een andere buitenkant omheen gegooit. Ik heb nu ook een aanvraag gedaan voor zwart ipv wit. (Dan ben ik iedergeval zeker van een 'nieuwe'.)
  #7  
Oud 07-07-13, 21:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stakies Bekijk bericht
Dit zegt eigenlijk niks, want volgensmij hebben ze er gewoon een andere buitenkant omheen gegooit. Ik heb nu ook een aanvraag gedaan voor zwart ipv wit. (Dan ben ik iedergeval zeker van een 'nieuwe'.)
En ook als "ze" er "volgensmij" een andere buitenkant "omheen gegooid (met een d)" hebben blijft het IMEI-nummer hetzelfde. Grande gueule.
  #8  
Oud 08-07-13, 00:42
iPhonegebruiker17 iPhonegebruiker17 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 13
Standaard

Ik heb net ook een nieuwe iPhone 5 aangeschaft, niet eens een week oud! Ik heb dit probleem ook, waarschijnlijk een bekend probleem. Neem contact op met Apple. Ik heb er van de week ook een afspraak en ga naar de Apple store, daar krijg ik een ander toestel.
Ik denk dat Apple meer te vertrouwen is dan vodafone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iPad 4's scherm flikkert bij het 'batterij-leeg'' scherm. koen050 iPad algemeen 4 09-11-12 18:38
iPad 3 en 4 rozig scherm bij bepaalde lichtinval bij zwart scherm daantje22 iPad algemeen 13 07-11-12 12:17
Na indrukken aan/uit knop flikkert scherm tussen zwart en beginscherm verhto iPhone algemeen 0 12-07-12 10:57
Paars scherm met verticale lijnen&iTunes herkent niet. Nilles iTunes 1 11-01-12 17:12
Iphone scherm flikkert, iphone start enkel nog in DFU-modus segers909 Unlock [archief] 9 26-05-08 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.