geluidsproblemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, mijn vrouw heeft de Iphone 4, 16gb. Het geluid van de beltonen, scherm en whatsapp weken niet. Filmpjes bijvoorbeeld zijn zonder geluid in whatsapp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geluidsproblemen
Hoi,
mijn vrouw heeft de Iphone 4, 16gb. Het geluid van de beltonen, scherm en whatsapp weken niet. Filmpjes bijvoorbeeld zijn zonder geluid in whatsapp bijvoorbeeld. Als ik het zelfde filmpje opent in de galerij dan doet hij het wel. Met oordopjes doet hij het wel overigens. ik heb de oordopjes meerdere malen erin en eruit gehaald, harde reboot en opnieuw naar fabrieksinstellingen gegaan. Maar helaas zonder resultaat. wie heeft de gouden tip? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gouden tip :Luidspreker vervangen .
|
|
|||
|
|||
Uit je verhaal maak ik op dat de iPhone misschien "denkt" dat hij in de stille modus staat? Misschien een paar keer aan de zijkant met de Silent switcher heen en weer? Anders vrees ik voor een hardwarematig defect!
|
|
|||
|
|||
Is het een nieuwe iPhone, oude, of tussen in?
Als het een nieuwe iPhone is denk ik inderdaad wat @flashingst ookal zei dat je aan de zijkant de switcher heen en weer schuiven. Doet hij het dan nog steeds niet, dan denk ik dat het een fabrieksfout is en dat zou ik contact opnemen met het bedrijf waar jij je mobiel vandaan hebt. Is het een oude iPhone dan denk ik dat de luidspreker kapot is en toe is aan vervanging! Succes nog! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zie ook niet dat hij op stil/ geluid gaat als ik de zijswitcher gebruik.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Instellingen- geluiden > zet daar alles aan. OOk trillen voel je niet bij het schakelen van de zijswitch? Dan vermoed ik dat de zijswich stuk zal zijn. Indien je toestel minder dan 1 jaar oud is , neem dan contact op met apple en indien het nog geen 2 jaar oud is, neem dan contact op waar je het toestel aangekost hebt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluidsproblemen iPhone 4S | Ineke1 | iPhone algemeen | 0 | 02-11-12 13:51 |
geluidsproblemen ipad | Toetje53 | iPad algemeen | 1 | 21-09-11 14:13 |
Iphone 3g en geluidsproblemen | stvv4ever | iPhone algemeen | 0 | 27-08-10 16:09 |
Geluidsproblemen 2G (USA) | memyself71 | iPhone algemeen | 1 | 08-09-09 17:37 |
iPhone geluidsproblemen | iSven | Unlock [archief] | 4 | 20-02-08 00:29 |
|
|