//

Geen contact met (eigen) mailserver meer

Geen contact met (eigen) mailserver meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een tijd geleden heb ik op mijn 3G mijn mail geconfigureerd. Dat is daarna al die tijd goed gegaan. Ook toen ik over stapte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-13, 16:32
macamba macamba is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 82
Standaard Geen contact met (eigen) mailserver meer

Hallo,

Een tijd geleden heb ik op mijn 3G mijn mail geconfigureerd. Dat is daarna al die tijd goed gegaan. Ook toen ik over stapte op mijn 4S. Maar nu heb ik sinds vrijdag 14:51 problemen met het versturen, en ontvangen van mail. Ik krijg nu het bericht
Code:
E-mail ophalen mislukt
De gebruikersnaam of het
wachtwoord voor 'Mijn Mail' is
onjuist
En ik heb niks aan de instellingen verandert.

Ligt het aan de mobiel. Is er een update langs gekomen die niet gemeld is waardoor de mail in de war is?

TIA
Macamba
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-13, 16:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
De gebruikersnaam of het wachtwoord voor 'Mijn Mail' is onjuist
Dat kan ook betekenen dat de mailserver niet bereikbaar is. Ping de mailserver eens vanaf een computer.
  #3  
Oud 09-06-13, 16:57
macamba macamba is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 82
Standaard

Helaas. Ik kan de mailserver wel bereiken via Outlook, en zelfs via een browser op de mobiel.
  #4  
Oud 09-06-13, 17:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macamba Bekijk bericht
Helaas. Ik kan de mailserver wel bereiken via Outlook, en zelfs via een browser op de mobiel.
Dat probleem had je blijkbaar in februari ll. ook al. Dat heb je toen opgelost door het account te verwijderen en terug aan te maken:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...eer-laden.html
  #5  
Oud 09-06-13, 17:27
macamba macamba is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 82
Standaard

OK. Die installeer ik dan opnieuw. Niet aan gedacht dat dit probleem en ik oude problemen zijn.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 juni 2013 om 16:51 ----------

Ontvangen van mail gemaakt met de webinterface ging weer. Versturen van de mobiel nog niet. Ik heb net een harde reset uitgevoerd om te kijken of dat helpt.

De mobiel is weer opgestart. De niet verzonden mail weer aangeboden. Ik krijg nu de melding
Code:
E-mail versturen mislukt
De gebruikersnaam of het wachtwoord voor 
'SMTP:j.doe@mailaccount.nl@smtp.
mailaccount.nl' is onjuist
Dat lijkt me alsof smtp gegevens niet goed opgeslagen zijn. Ik heb het account weggegooid, weer een harde reset uitgevoerd, account toegevoegd, en nog kan de mail niet verstuurd worden met bovenstaande mail.
  #6  
Oud 12-06-13, 14:40
macamba macamba is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 82
Standaard

Ik heb net weer mijn account weggegooid, een harde reset uitgevoerd, en het account opnieuw toegevoegd. En nu werkt het weer wel.

Conclusie, zonder opgaaf van reden kan je aaifoone gestoord raken . Dan alles (nou ja, wat niet meer werkt dus) eraf gooien, resetten, en opnieuw configureren, en je kan weer verder.

Jammer dat je iPhone niet zo stabiel is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
door storing iphone geen usb contact meer. Dyonne0027 iPhone algemeen 2 20-01-13 21:53
Wi-Fi maakt geen contact meer ferrywalter iPad algemeen 5 02-10-12 14:58
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. grungie iPhone algemeen 19 04-11-11 02:48
Navigon: Geen gps contact meer bij versie 1.8 en 3G 3Gjoker iPhone Navigatie 5 07-05-11 16:56
Windows: geen contact met itunes leon-44# iTunes 8 01-10-09 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.