//

iPhone 5 wil niet opladen

iPhone 5 wil niet opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen Sinds gisterenmorgen zit ik met een groot probleem. Zoals elke nacht had ik mijn iPhone opgeladen, maar gisterenmorgen was hij niet opgeladen. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-13, 17:49
MichaelDeBoey MichaelDeBoey is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 12
Standaard iPhone 5 wil niet opladen

Hey iedereen

Sinds gisterenmorgen zit ik met een groot probleem.
Zoals elke nacht had ik mijn iPhone opgeladen, maar gisterenmorgen was hij niet opgeladen.
De batterij gaf aan maar 35% geladen te zijn.
Ik dacht "het zal aan mijn kabel liggen" aangezien die niet meer zo goed is.
In de auto kreeg ik hem wel opgeladen met een beter kabeltje.
Op het werk heb ik hem met dat beter kabeltje in het stopcontact gestoken en dat werkte ook goed.
Toen ik 's avonds thuis kwam heb ik hem met datzelfde goede kabeltje in mijn laptop (rMBP) gestopt en dat werkte ook.
Nu stak ik hem vanmorgen gewoon terug in mijn laptop maar nu ging het niet meer.
Dus ik begin eraan te twijfelen of het niet aan mijn iPhone ligt ipv aan dat niet meer zo mooie kabeltje?
Soms heb ik ook het gevoel dat er zelfs gewoon batterij verbruikt word ipv opgeladen te worden.
Kan er iemand mij helpen aub?
Ik vind het echt vervelend dat het af en toe wel werkt maar dan op andere momenten weer niet... :S
Want hij geeft wel telkens het zoemgeluidje en toont aan dat hij aan het opladen is (dus hij maakt wel connectie), maar opladen zelf doet hij niet... :S
Alvast bedankt!

Michaël
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 wil niet meer opladen maar maakt wel connectie met iTunes. Bas361 iPhone algemeen 15 05-07-12 13:19
Iphone 4 wil niet meer opladen. Hans Larijs iPhone algemeen 4 19-03-11 16:41
iPhone 3gs wil niet meer USB/opladen - dringend hulp nodig borgqueenx iPhone algemeen 9 06-06-10 19:03
Iphone wil niet aangaan tijdens het opladen! Chen Archief 3 03-12-09 14:21
Batterij wil niet opladen 21bis iPhone algemeen 4 10-04-09 22:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.