//

Contactgegevens kwijt na verwijderen simcard

Contactgegevens kwijt na verwijderen simcard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn simcard van mijn Iphone 3S eruit gehaald en daarna weer teruggeplaatst. De telefoon stond niet uit. Ik heb geen back-up in Itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-06-13, 00:35
adelbertus adelbertus is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard Contactgegevens kwijt na verwijderen simcard

Ik heb mijn simcard van mijn Iphone 3S eruit gehaald en daarna weer teruggeplaatst. De telefoon stond niet uit. Ik heb geen back-up in Itunes of Icloud gemaakt van de contactgegevens. Een gedeelte van mijn contactgegevens (van de afgelopen twee jaar) ben ik nu kwijt.
Bestaat er nog een mogelijkheid om de verloren contactgegevens terug te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-06-13, 09:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adelbertus Bekijk bericht
Bestaat er nog een mogelijkheid om de verloren contactgegevens terug te krijgen?
Als je geen backup hebt heb je geen backup en dan kan je ook niets terugzetten.

Stonden die contacten dan nog op een SIM-kaart? iOS kan alleen maar telefoonnummers + namen importeren van een SIM-kaart.
  #3  
Oud 10-06-13, 09:55
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Simcard mag je toch alleen verwijderen of plaatsen als telefoon uit staat?
Iphone bewaard geen contacten op de simcard maar alleen op de telefoon. Je kan alleen contacten importeren van de simcard die dan op de iphone opgeslagen worden. Dit is voor de simcard die uit een andere telefoon komt. Kan je toch je oude contacten importeren. En als je geen backup hebt gemaakt ben je ze dus kwijt en geen enkele mogelijkheid om terug te halen. Waarom maak je geen back-up? Kost zo weinig tijd en met icloud gaat het zelf automatisch als je kabel aansluit en Wi-Fi verbinding hebt.
  #4  
Oud 10-06-13, 15:39
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Bij een iPhone maakt het niet uit. De telefoon is ontworpen om nooit uitgezet te worden. Bovendien kun je toch geen simkaart-gegevens wijzigen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adelbertus Bekijk bericht
Bestaat er nog een mogelijkheid om de verloren contactgegevens terug te krijgen?
Ik zou iCloud maar eens aanzetten als ik jou was, de service werkt voor mij persoonlijk uitstekend wat betreft het syncen (en dus backuppen) van contacten.

Als je wél een reservekopie van je iPhone hebt gemaakt in iTunes en deze is níet versleuteld, dan zou je die met behulp van een backup lezer kunnen openen en de contactgegevens exporteren naar je computer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat kan bijvoorbeeld met iBackupbot, iPhone Backup Explorer, enz.. enz..

De backups staan op een Windows PC in:
\Users\(gebruikersnaam)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app rechtstreeks verwijderen; savegames kwijt??? magic007 iPhone Apps 0 08-03-11 12:35
Contacten kwijt na verwijderen Mobile Me iphonebeet iTunes 21 10-01-11 18:46
contactgegevens kwijt piedro1410 iPhone algemeen 0 26-11-10 18:39
contactgegevens kwijt henklin iPhone algemeen 5 29-09-09 12:02
iPhone: Contactgegevens kwijt na Redsn0w JB stavros Jailbreak 2 20-06-09 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36.