iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ontvangt geen oproepen: Apple: wat een pretentie !! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/140357-ontvangt-geen-oproepen-apple-pretentie.html)

moerbrugge 10-06-13 19:55

Ontvangt geen oproepen: Apple: wat een pretentie !!
 
als ik nr de ipone 5 van mijn vrouw bel, reageert deze niet! Wat een *****toestel is Apple. 700,- euro !! moeilijkheden met bellen, slechte ontvangst, probleem met overschakelen van 3G naar Wi-Fi, heb ik met mijn Sony Experia U van 180,- euro allemaal niet.
Zeg mij eens, beste Apple liefhebbers: waar zit het verschil want ik weet het niet meer. Veel fouten met upgrades van besturingssystemen enz...enz... !!

Guest-20180925190238 10-06-13 20:04

Is dat slechts een mededeling of eventueel een vraag voor hulp? :confused:

moerbrugge 10-06-13 20:23

help aub, wat moet je hiermee met zo'n duur toestel? hoe beter maken?

Guest-20180925190238 10-06-13 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moerbrugge (Bericht 898513)
help aub, wat moet je hiermee met zo'n duur toestel?

Terugbrengen naar de winkel en garantie claimen. Of direct omruilen in een Apple Store.

Ook een toestel van 700,- € kan defect zijn. :-)

stino90 11-06-13 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moerbrugge (Bericht 898508)
als ik nr de ipone 5 van mijn vrouw bel, reageert deze niet! Wat een *****toestel is Apple. 700,- euro !! moeilijkheden met bellen, slechte ontvangst, probleem met overschakelen van 3G naar Wi-Fi, heb ik met mijn Sony Experia U van 180,- euro allemaal niet.
Zeg mij eens, beste Apple liefhebbers: waar zit het verschil want ik weet het niet meer. Veel fouten met upgrades van besturingssystemen enz...enz... !!

vriendelijkheid en kalmte zouden u al kunnen redden...

Kevin 11-06-13 01:54

Ik moet Moerbrugge eerst en vooral al ergens in bijtreden.
700 euro is teveel voor wat een iPhone maar waard is! Dat is zeker een feit.

Voor de rest zou je beter terug gaan naar de winkel.
Of heb je het nummer van je vrouw geblokkeerd?

stino90 11-06-13 02:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kevin (Bericht 898572)
Ik moet Moerbrugge eerst en vooral al ergens in bijtreden.
700 euro is teveel voor wat een iPhone maar waard is! Dat is zeker een feit.

Voor de rest zou je beter terug gaan naar de winkel.
Of heb je het nummer van je vrouw geblokkeerd?

700 euro is veel geld, ik betaalde mijn 4s 630, wat ook veel is... maar als ik hem morgen verlies zal er asap een andere zijn... dus om te zeggen dat hij het niet waard is... dat zou ik zo direct niet durven zeggen....

en zeggen dat ik vroeger geen gsm kocht voor meer dan 150 euro. maar toen kocht ik elk jaar een nieuwe... voor de prijs van 630 euro moet hij het toch een aantal jaar uithouden... Iphone is gewoon een toptoestel dat geen enkel merk kan evenaren: als ik kijk naar wat vrienden voor hebben met hun windows phone, anderen met Android...
ik ben tevreden met iPhone. en laat iOs 7 maar komen, ziet er geweldig uit, want laten we ook eerlijk zijn, het kan altijd beter, en sommige dingen zijn beter bij Adroid en Windows, alleen... ja... het is anders... moeilijker werken ook vind ik...

anderzijds begrijp ik de frustratie... je hoort veel positiefs, en dan koop je zo'n ding voor 700!!! euro, dan loopt het mis... inderdaad om gek te worden, maar overal gaat het wel eens ergens mis hoor...

moerbrugge 11-06-13 08:52

Hoe dan ook, als men belt naar je Iphone MOET je bereikbaar zijn (en ik heb het dan over zones waar iedereen maximale operator bereik heeft). Als ik ernaar bel, zelfs met vast toestel, gaat de beltoon gewoon niet over en dat gaat zo tot vijfmaal na elkaar bv. Bellen en gebeld worden is nog altijd DE basis van een Iphone...niet?
Mijn vrouw heeft patienten, als zij niet bereikbaar is... Vroeger had ze een eenvoudige Nokia, altijd bereikbaar.
Dus mijn vraag blijft, en waarschijnlijk heeft het te maken met een slechte 6.1.4??

Guest-20180925190238 11-06-13 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moerbrugge (Bericht 898586)
Dus mijn vraag blijft, en waarschijnlijk heeft het te maken met een slechte 6.1.4??

Waarschijnlijk heeft het niets te maken met iOS 6.1.4. Indien dat zo was dan zouden tientallen miljoenen iPhone 5 gebruikers ook dat probleem hebben. Er is geen slechte of goede iOS 6.1.4, er is alleen maar iOS 6.1.4 die voor iedereen hetzelfde is.

Gilles111 12-06-13 04:00

Even paar praktische vragen, staat het geluid van de iPhone wel aan (schuifknopje aan de linker zijkant wel omhoog - anders staat het toestel op stil), als je op het +-knopje drukt onder het schuifknopje, hoe hoog staat het belvolume? En als je bij de instellingen van de iPhone kijkt, staat het toestel niet op "Vliegtuigmodus" of is "Niet storen" ingeschakeld?

Allemaal redenen waarom de beltoon niet afgaat. Zeker bij de laatste twee, in die gevallen staat de software ingesteld dat er geen oproepen binnenkomen. De vliegtuigmodus door het uitschakelen van de antenne (heel simpel gezegd), de niet storen werkt als filter waardoor inkomende oproepen worden geblokkeerd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.