iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iMessage op iOS 7 bèta werkt niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/140409-imessage-op-ios-7-beta-werkt-niet.html)

dromedaris 11-06-13 18:43

iMessage op iOS 7 bèta werkt niet
 
Ja:
- Herstarten verhelpt niks
- Netwerkinstellingen resetten verhelpt niks
- Aan/uitzetten van iMessage verhelpt niks
- Het is geactiveerd
- Er is niks mis met mijn Wi-Fi of mobiele data
- Smsen & telefoneren lukt

Iemand weet waaraan dit kan liggen? Ik lees op internet dat ee nog mensen zijn die dit ondervinden, maar er staat geen oplossing bij. Er zijn er ook genoeg die geen last ondervinden.

Alvast bedankt!

Guest-20180925190238 11-06-13 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dromedaris (Bericht 898740)
Iemand weet waaraan dit kan liggen?

Ik heb het probleem niet (maar daar ben jij niet mee geholpen). Dien een bug report in. Dat is tenslotte de bedoeling van Beta sofware.

Succes gewenst. :)

RWK 11-06-13 20:34

Heb ook het probleem niet maar er kunnen conflicten ontstaan als je rechtstreeks van iOS 6 naar iOS 7 gaat updaten en daarna nog een reservekopie terug gaat zetten.

Johnwulp 11-06-13 20:39

Ook hier geen problemen met iMessage, wel met de synchronisatie naar m'n mac. Anders gewoon even melden...

apotheosis 11-06-13 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dromedaris (Bericht 898740)
Ja:
- Herstarten verhelpt niks
- Netwerkinstellingen resetten verhelpt niks
- Aan/uitzetten van iMessage verhelpt niks
- Het is geactiveerd
- Er is niks mis met mijn Wi-Fi of mobiele data
- Smsen & telefoneren lukt

Iemand weet waaraan dit kan liggen? Ik lees op internet dat ee nog mensen zijn die dit ondervinden, maar er staat geen oplossing bij. Er zijn er ook genoeg die geen last ondervinden.

Alvast bedankt!

Locatievoorzieningen mss uitzetten en dan terug aanzetten? Mss dat helpt?

Ik had 2 probleempjes; ik kon zelfs imessage nimmer aanzetten en alsook niet activeren + ik had problemen met de tijd in te stellen, ook opgelost nu.

Ik zeg niet dit uw probleem zal verhelpen he maar tis altijd het proberen waard of ook eens de vliegtuigmodus aan en uitzetten, tzijn maar dingetjes die je kan proberen. Tis een beta he, het is geweten er bugs zijn :).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 juni 2013 om 20:43 ----------

Ik raad wel mensen aan om op te letten met die automatisch updates van je apps; vergeet niet als je op edge/3G zit je apps dan kunnen updaten tot 50MB per app. Er is een knop in de instellingen bij itunes & appstore die je kan uitzetten; update staat er, want velen gaan verschieten hun data opeens fors naar beneden is gegaan, vind het toch niet zo safe dit, het was beter Apple dit alleen toeliet als je ergens op Wi-Fi kan.

vercruz 11-06-13 21:27

ik heb zonet een reservekopie teruggezet rechtstreeks in itunes, dus niet vanop icloud. nu werkt alles wel perfect!

apotheosis 11-06-13 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercruz (Bericht 898801)
ik heb zonet een reservekopie teruggezet rechtstreeks in itunes, dus niet vanop icloud. nu werkt alles wel perfect!

Was ook nog hetgeen ik ging posten, viel me net in :).

XIII 11-06-13 22:11

iOS7 is er alleen voor ontwikkelaars.

Die bespreken hun ervaringen in dit topic.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.