iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Hoe alles verwijderen Itunes? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/140414-alles-verwijderen-itunes.html)

Congierge 11-06-13 20:29

Hoe alles verwijderen Itunes?
 
Ik heb nu mijn contacten gesynct met mijn email en fotos op mijn laptop overgezet alleen hoe kan ik alle bestanden incl backups verwijderen van mijn Itunes omdat er nog jailbreakresten er op zitten.

Btw ik ga dan ios 7 er op zetten alleen is het ook mogelijk om dan terug naar 6 te gaan als het echt onbruikbaar is en hoe doe ik dat ?

thanks alvast

EDIT : Itunes herkent mijn Iphone niet vandaar dat ik het niet weet..

Bubbly 11-06-13 20:49

1. In de voorkeuren van iTunes kun je reservekopieën vinden en verwijderen.
2. Eenmaal de iOS 7 beta geïnstalleerd is er géén weg meer terug naar eerdere iOS-versies.

Edit:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 898774)
Vandaag kan het nog. :-)


Guest-20180925190238 11-06-13 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 898773)
2. Eenmaal de iOS 7 beta geïnstalleerd is er géén weg meer terug naar eerdere iOS-versies.

Vandaag kan het nog. :-)

Bubbly 11-06-13 20:53

Oh echt waar? Dan moet ik even ergens anders iets editen :D

Congierge 11-06-13 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 898774)
Vandaag kan het nog. :-)

Hoe kan ik dat dan doen ? Ben geen app ontwikkelaar maar wil wel mn udid voor die beta's registreren.

Edit : Oke het is me gelukt om backups te verwijderen, als ik mijn device nu opieuw instel via Itunes zijn dan ook alle jb resten weg ? want op mn 6.1.3. stonden nog jb resten die mee waren in Itunes.. ;||

Bubbly 11-06-13 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 898777)
Volgens iClarified kan het nog. Hoelang dat nog werkt is nog maar de vraag.

iClarified - iPhone - How To Downgrade From iOS 7 Beta to iOS 6

Hier staat een handleiding voor het downgraden.

Congierge 11-06-13 20:59

thanks voor het downgraden. En over die jb resten ? :S

typo

Bubbly 11-06-13 21:04

Geen reservekopie terugzetten = geen jailbreak restanten op je iPhone.

De reservekopieën kun je in iTunes verwijderen middels het voorkeuren-venster. iCloud-reservekopieën kun je verwijderen in het iCloud beheer-paneel op je computer of iPhone.

Congierge 11-06-13 23:32

Ik heb gewoon heel 6.1.3. opnieuw erop gezet en wil nu ios7 beta er op zetten maar ik krijg unknown error 1604 en hij zegt ook dat hij iphone niet herkent... :ssss

edit : Omdat hij dan vast blijft in herstel modus en ik hem terug wil herstellen komt er nu ook fout 21 bij..

Edit : Nu door dfu mode is het weer wel gelukt maar ik krijg beta 7 er niet op.. door fout 1604

Edit 3 : Pff na stoeien voor mijn doen heb ik beta 7 er op. Alleen ik geloof dat whatsapp enzo er nog niet op kunnen of wel ?


thanks voor alle hulp

gr

XIII 12-06-13 07:21

iOS 7 Beta is voor ontwikkelaars, die hier een eigen topic voor hebben.

// Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46.