//

Geen dataverbinding na overschakeling provider

Geen dataverbinding na overschakeling provider discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren mijn abonnement gewijzigd van Telenet naar Mobistar en met de nieuwe Mobistar simkaart heb ik geen dataverbinding met m'n iPhone 5 terwijl instellingen juist ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-06-13, 21:40
vliesvangoethem vliesvangoethem is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard Geen dataverbinding na overschakeling provider

Gisteren mijn abonnement gewijzigd van Telenet naar Mobistar en met de nieuwe Mobistar simkaart heb ik geen dataverbinding met m'n iPhone 5 terwijl instellingen juist staan. Telefoon geeft ook gewoon aan waar er 3G en E verbinding is maar hij maakt gewoon geen connectie

Reeds 3x naar de klantendienst gebeld, alle mogelijke instellingen geprobeerd voor Mobiele data + een andere nieuwe mobistar simkaart gaan halen.
Ondertussen 2x langsgeweest in een mobistar center, daar werd het laatst aangeraden volledig te resetten. Iphone is ondertussen opnieuw ingesteld en...niks!
Als dat niet hielp dachten ze dat het probleem bij het toestel zou zitten.

Maar, daarstraks een testje gedaan met de simkaart van iemand anders (ook Mobistar) in mijn iphone en dan werkt alles wel! Dus ik veronderstel niet dat m'n iPhone stuk kan zijn?
Mijn verstand is er te klein voor...iemand enig idee wat dit kan zijn?

Ondertussen heb ik natuurlijk contract getekend voor 6 maanden waar ik waarschijnlijk niet onderuit kan omdat dit gewoon in de winkel is afgesloten én zit ik met een dienst die maar half werkt. Bellen en sms'en kan wel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-06-13, 21:56
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Leg uw verhaal opnieuw uit met de sim kaart van de andere gebruiker aan Mobistar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen dataverbinding via 3G op mijn iPhone 4S wildwin iPhone algemeen 3 18-07-12 08:13
Geen automatische overschakeling van Wi-Fi naar 3G makkevis Wi-Fi 1 03-05-12 15:49
Overschakeling Wi-Fi naar 3G EEEE Wi-Fi 2 18-12-11 19:36
Geen dataverbinding T-Mobile alexvandersluijs Odido (T-Mobile) 0 24-08-10 15:18
geen Wi-Fi ,geen verbindin met provider ,.. wmaxim Wi-Fi 9 18-08-08 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:12.