iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone Lock screen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/14044-iphone-lock-screen.html)

Nelus82 06-06-08 10:33

Iphone Lock screen
 
Hallo,

Misschien is dit een hele domme vraag, maar ik wil graag dat mijn lockscreen zichtbaar blijft.
Op dit moment blijft hij 5 sec zichtbaar en daarna wordt het beeld zwart.

Ik wil graag dat wanneer ik hem op het lockscreen zet dat die zichtbaar blijft.

Kan iemand mij helpen?

colliehome 06-06-08 10:34

je kan dat regelen in settings...let wel je batterijduur gaat je snel terug in het donker zetten

Nelus82 06-06-08 10:38

Waar dan precies in settings want ik heb al een aantal keer gezocht.,

Bomans 06-06-08 10:45

Volgens mij kan je dat niet instellen. Als hij gelockt staat gaat het scherm uit naar een aantal seconden.

Schelte 06-06-08 10:54

Waarom wil je dat zien dan? Als je hem lockt dan zal hij natuurlijk zwart worden om batterij te besparen (je kunt immers op dat moment toch niets met je iPhone dus elke mogelijke batterijbesparing lijkt mij dan ook meer dan welkom). Even weer op het knopje drukken en het beeld komt wel weer.

ButcherJF 06-06-08 11:22

Zit toch wel wat in, deze vraag. Apps als iToday en intelliScreen (en er was er nog eentje) laten zich zien gedurende de tijd dat je lockscreen zichtbaar is. Als je die tijd zou kunnen aanpassen zou je daarmee dus ook langer zichtbaar maken waar die apps voor zijn: je afspraken, verjaardagen, enz.

colliehome 06-06-08 11:27

"Remind You" zal je bedoelen ( Betalend)

barts5 04-07-08 10:46

Weet iemand hoe "Remind"verwijderd kan worden? Ik kan dit bestand niet terug vinden in installer om het te verwijderen. Momenteel staat de inhoud van de agenda meerdere keren doorelkaar in het begin scherm... iemand het zelfde probleem?

Vano 16-07-09 09:23

Ik zit met dezelfde vraag, is het (un)lock screen langer 'open' te houden om je agenda te raadplegen? Dragon gaf de tip om Supreme Preference 3 te installeren maar ook na de installatie van die app kan ik nergens vinden hoe je de 3/5 seconden kan verlengen... wie weet raad in dezen?

divingdisaster 18-07-09 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vano (Bericht 324909)
Ik zit met dezelfde vraag, is het (un)lock screen langer 'open' te houden om je agenda te raadplegen? Dragon gaf de tip om Supreme Preference 3 te installeren maar ook na de installatie van die app kan ik nergens vinden hoe je de 3/5 seconden kan verlengen... wie weet raad in dezen?

Als je in Cydia even zoekt op lockscreen, krijg je een programma genaamd 20 Second Lock Screen, ik heb hem zelf niet getest, maar de beschrijving zegt dat de lock screen 20 sec aan blijft en via een Mobile Substrate Plugin werkt.
(BigBoss repo)

ButcherJF 18-07-09 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vano (Bericht 324909)
Ik zit met dezelfde vraag, is het (un)lock screen langer 'open' te houden om je agenda te raadplegen? Dragon gaf de tip om Supreme Preference 3 te installeren maar ook na de installatie van die app kan ik nergens vinden hoe je de 3/5 seconden kan verlengen... wie weet raad in dezen?

Heb je het al aan iMario gevraagd? Of in het topic gekeken dat over SP gaat?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.