//

Is het veilig om Mavericks op mijn laptop te zetten?

Is het veilig om Mavericks op mijn laptop te zetten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen Ik weet dat het niet in dit forum past maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten. Ik heb sinds kort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-13, 18:06
MichaelDeBoey MichaelDeBoey is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 12
Standaard Is het veilig om Mavericks op mijn laptop te zetten?

Hey iedereen

Ik weet dat het niet in dit forum past maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten.
Ik heb sinds kort een developers account voor mac-apps te maken.
Dit omdat het me interessant leek deze te beginnen maken.
Nu zou ik graag Mavericks op mijn laptop zetten, maar ik vroeg mij af of ik hierbij speciale voorzorgen moet nemen.
Moet ik deze op een aparte partitie zetten of wat raden jullie aan?
Ik kan mij voorstellen dat er een hele hoop mac-apps niet meer zullen werken als ik Mavericks begin te gebruiken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Want van sommige mense hoor ik “gewoon doen want het is een mac en geen windows-pc dus da gaat werke” mr van andere mense hoor ik dan “ik zou toch oppassen…”
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-13, 18:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelDeBoey Bekijk bericht
Moet ik deze op een aparte partitie zetten of wat raden jullie aan?
Bij mij draait OS X 10.9 Mavericks DP op een aparte partitie. Als je meer info wil is het beter om de vragen op een Mac-forum te stellen. OS X ondersteuning wordt op dit forum niet erg geapprecieerd.

Succes gewenst
  #3  
Oud 12-06-13, 20:42
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

En een slotje.
Dit forum is niet de plaats voor zulke zaken.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het lukt mij niet om mijn contacten (telefoonnummers) naar mijn laptop over te zetten rani070 iCloud 0 28-03-13 19:29
ik kan niks downloaden van mijn laptop op mijn iphone marijke30 iPhone algemeen 6 19-06-12 23:36
hoe sla ik mijn agenda op in mijn laptop? (iphone 3gs) tanja1966 iPhone algemeen 1 21-02-12 17:22
Geen Wi-Fi op mijn Iphone als ik mijn laptop uitschakel trudydegraaf Wi-Fi 0 29-11-11 22:57
Foto: Mapje komt niet te voorschijn wanneer ik mijn Iphone op mijn laptop schakel.. Ozyar Muziek, foto & video 4 31-12-10 02:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.