Garantie, en nu?
Ik kom vanmorgen uit de apple store met een kapotte dock aansluiting van mijn iphone.Ze willen me niet helpen want mijn garantie is 4 dagen verlopen!!!!
Manager nog gesproken, geen coulance, niks. Ze kunnen en willen niet helpen want apple heeft nou eenmaal 1 jaar garantie. En buiten garantie blijft buiten garantie..... Nog gewezen op de 2 jaar die wettelijk is verplicht, maar ze blijven bij hun standpunt, en ik zit dus met een kapotte iphone! Iemand enig idee of ervaring hoe je dit moet aanpakken? Dit zijn toch gewoon malafide praktijken!!! |
In welk land woon je?
2 jaar lees ik vaak bij Belgen; in NL is het anders geregeld: http://www.consuwijzer.nl/elektronic...tie-bijgekocht |
2 Jaar voor on-line aankopen in België...
Volledig conform de europese voorschriften... Apple geeft nu 2 jaar garantie op online aankopen in België | Apple Nieuws Vlaanderen |
Bij welk bedrijf/provider heb je je telefoon gekocht? Als je die via je provider hebt moet je voor de garantie naar je provider. Eigenlijk heeft Apple niets met jou te maken (tenzij je je iPhone rechtstreeks als los toestel bij hun hebt gekocht), dat ze dat in het 1e jaar wel doen is alleen maar service van hun zijde.
Je moet in principe voor alle garantiezaken naar de partij die jou je iPhone heeft geleverd. |
Een 3g van 1 jaar oud ?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30. |