activeren van iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) toestel (iphone4 32gb) is aantal dagen geleden vastgelopen. heb het toestel volledig hersteld, alleen op het punt dat het toestel geactiveerd moet worden zegt itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
activeren van iphone
toestel (iphone4 32gb) is aantal dagen geleden vastgelopen. heb het toestel volledig hersteld, alleen op het punt dat het toestel geactiveerd moet worden zegt itunes het volgende; toestel kan mogelijk beschadigd zijn, toestel kan niet geactiveerd worden.
restore/herstel is prima uitgevoerd. als simkaart gebruik ik een lyca prepaid dat actief is. is het iets met itunes omdat ik mijn eigen toestel er al heb geregistreerd? wat kan ik hier aan doen? bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer eens de DFU mode
|
|
|||
|
|||
Is het de originele SIMkaart (dus die waarmee je je iPhone al eens geactiveerd hebt) die je gebruikt?
Kun je je iPhone niet activeren via Wi-Fi en dus iTunes achterwege laten? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5: Activeren van Sprint iPhone 5 | RainwormNL | Unlock | 2 | 03-04-13 12:29 |
iPhone: Activeren van iPhone 4 | karamanci | Jailbreak | 0 | 05-04-11 22:25 |
Activeren van iPhone | trevisnl | Archief | 5 | 14-06-09 17:39 |
Activeren van een 1.1.2 UK Iphone | fopflugel | Unlock [archief] | 4 | 31-01-08 12:39 |
Activeren van Iphone. | kermak | Archief | 3 | 12-01-08 13:33 |
|
|