//

email bijlagen niet te downloaden?

email bijlagen niet te downloaden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij worden bij mij de email bijlagen altijd gedownload (op de iphone 5) zodra de email binnenkomt. Ik heb een account met zowel IMAP ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-06-13, 09:31
Citroends Citroends is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard email bijlagen niet te downloaden?

Volgens mij worden bij mij de email bijlagen altijd gedownload (op de iphone 5) zodra de email binnenkomt. Ik heb een account met zowel IMAP als een met Pop. Kan ik hier iets aan doen? Ik zou de bijlagen alleen willen doenloaden als ik deze bewust wil openen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-13, 11:56
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

instellingen > email,contacten...... > vertoning >1 regel (dit zal wellicht niet helpen)
De mail headers worden altijd gedownload bij het openen van de mail app.

Sommigen zeggen dat de bijlagen behandeld worden door de carrier (mobiele internet provider) zelf.

Ik krijg in ieder geval soms onderaan de email 'meer downloaden' (zoiets ongeveer)
Dit is dan meestal reclamefolder maar geen bijlage als ik deze email via het mobiel internet ontvang.
Als ik deze email ontvang via Wi-Fi , wordt deze volledig getoond .

E-mails met bijlage worden op dezelfde wijze als hierboven beschreven behandeld.

Het aantal bytes wanneer dit als bijlage getoond wordt zal dan ook bepaald worden door je mobile internet provider
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email met bijlagen die gevalideerd moeten worden niet op IOS Stakie iPhone algemeen 1 04-06-13 09:15
Email bijlagen openen niet dennismulder@telenet.be iPhone algemeen 3 10-11-12 21:01
restrictie (mogelijk) op binnenhalen email bijlagen? Emilie iPhone algemeen 0 26-06-12 12:09
Bijlagen e-mail gaan niet open Dirgni iPhone algemeen 8 20-06-12 15:55
Bijlagen uit email opslaan mogelijk? Wim Lane iPhone algemeen 2 10-09-10 08:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:10.