//

muziek icloud komt niet in cloud iphone

muziek icloud komt niet in cloud iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds kort komt de muziek die ik in de icloud heb staan niet meer in itunes op mijn telefoon. Ik heb een iphone 5. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-06-13, 18:15
dannyknecht dannyknecht is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Angry muziek icloud komt niet in cloud iphone

Hallo,
Sinds kort komt de muziek die ik in de icloud heb staan niet meer in itunes op mijn telefoon. Ik heb een iphone 5. Voorheen heeft hij dit altijd wel gedaan, dus ik snap er niks van. In de applestore zei de briljante verkoper dat ik moet synchroniseren, maar dat heb ik natuurlijk allang gedaan. (hoewel dat eerder gewoon via Wi-Fi ging)
Wie kan mij helpen, ik lees overal alleen maar dat de muziek automatisch te zien moet zijn op alle apparaten die gedeeld zijn met de icloud...
Alvast bedankt,
Groet, Danny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek downloaden op iphone dat direct bij muziek komt te staan! boschr iPhone algemeen 5 25-01-14 21:56
iCloud verificatie mailtje komt maar niet binnen!! trionzusa iCloud 1 28-02-12 23:11
Windows: Muziek (mp3) komt niet in itunes bibliotheek. Econz iTunes 3 30-05-10 09:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.