//

Wifi kanalen tester

Wifi kanalen tester discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wifi blijft problemen opleveren. Ik merk thuis dat ik op vaste tijden (5 - 7 uur) een trage verbinding heb. Ik zie in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-13, 20:14
macamba macamba is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 82
Standaard Wi-Fi kanalen tester

Hallo,

Wi-Fi blijft problemen opleveren. Ik merk thuis dat ik op vaste tijden (5 - 7 uur) een trage verbinding heb. Ik zie in mijn Wi-Fi lijstje dat er veel (5+) Wi-Fi zenders in de buurt zijn. Misschien wel meer. Het kan dus zijn dat we allen op hetzelfde kanaal zitten. Nu wil ik dat graag testen. Maar InSSIDER werkt niet op de iphone. En mijn pc zit met een draadje aan de router vast. Heeft iemand een suggestie voor mij?

TIA
Macamba

mobileoffice.about.com/od/Wi-Fimobileconnectivity/a/Choose-The-Best-Wi-Fi-Channel-For-Your-Router-And-Improve-Your-Wireless-Network.htm
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-13, 22:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

IPhone jailbraeken en dan in Cydia Wi-Fi Analyzer kopen. Die app heeft ook een kleine spectrum analyzer aan boord en doet ook voorstellen over de beste frequentie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV - kanalen i/h buitenland ? HDIP Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 02-02-13 15:29
Ziggo tv kanalen ontvangen op de ATV3? Bananenbennie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 15 04-12-12 15:22
Wrestling kanalen wimada Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 10 04-12-12 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.