//

Internet werkt niet goed

Internet werkt niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben nieuw op dit forum, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een half jaar in Engeland gewoond. Voor ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-13, 18:38
Steffiee Steffiee is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard Internet werkt niet goed

Hallo!

Ik ben nieuw op dit forum, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een half jaar in Engeland gewoond. Voor ik vertrok had ik een HI simkaart in mijn Iphone 4s en die werkte prima. Ik heb toen een simkaart van een Engelse provider er in gehad en die werkte ook prima. Afgelopen zondag ben ik thuisgekomen en heb ik mijn HI simkaart er weer in gedaan. Sindsdien heb ik het volgende probleem:

Whatsapp berichtjes binnen halen en versturen werkt wel, evenals het gebruik van andere applicaties zoals NU en facebook. Echter, het binnenhalen van foto's die via whatsapp verstuurd worden, lukt niet en browsen met safari lukt ook niet. Ik ben al naar de HI winkel geweest en zij hebben mijn instellingen nagekeken, maar ook daar kwam de medewerker er niet uit. Ik heb zojuist mijn telefoon gereset en ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ook heb ik mijn HI simkaart in de iphone 4s van een vriend gedaan en toen had ik het probleem niet, maar toen hij zijn simkaart in mijn iphone deed, deed hetzelfde probleem zich nog steeds voor.

Hebben jullie enig idee wat het probleem kan zijn? Als ik op Wi-Fi zit heb ik overigens nergens last van.

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Notifier+ werkt niet goed jeltebakker1 Jailbreak apps en thema's 0 13-02-11 23:21
Werkt telfort niet goed? macleentje KPN 7 07-07-10 23:21
3G verbinding werkt niet goed Megiddo iPhone algemeen 1 27-04-10 16:57
Hotmail werkt niet goed. mathijs666 iPhone algemeen 8 31-01-10 10:58
sync. werkt niet goed?:S martijn332 iPhone algemeen 10 16-12-08 08:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:17.