//

iPhone 4 verkeerd opgestart

iPhone 4 verkeerd opgestart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een nieuwe Iphone 4 aangekocht voor mijn vrouw. Bij de opstart heb ik mijn Apple ID (van mijn Iphone 3S) ingevuld en daarmee zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-13, 11:54
XavierVe XavierVe is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard iPhone 4 verkeerd opgestart

Heb een nieuwe Iphone 4 aangekocht voor mijn vrouw.
Bij de opstart heb ik mijn Apple ID (van mijn Iphone 3S) ingevuld en daarmee zijn alle gegevens van mijn Iphone 3S overgenomen op deze nieuwe iPhone 4 van mijn vrouw. In feite heb ik door deze verkeerde start een nieuwe Iphone voor mijzelf opgestart.
Nu werkt deze nieuwe iPhone van mijn vrouw al 2 weken daarop.
Ik heb hem wel nog niet op Itunes aangesloten.
Hoe kan i deze niuewe iPhone terug opstarten op naam van mijn vrouw zonder de contacten en foto's en agenda te, verliezen ? (als het kan)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-13, 12:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Werden de contacten en agenda's met iCloud of iets anders gesynchroniseerd? Indien ja, gebeurde dat met het account van mevrouw?
  #3  
Oud 22-06-13, 12:49
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

instellingen > algemeen > Stel opnieuw in >Wis alle inhoud en instellingen

Je moet dan ook alles opnieuw instellen en de juiste apple ID gebruiken of aanmaken
  #4  
Oud 22-06-13, 12:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
instellingen > algemeen > Stel opnieuw in >Wis alle inhoud en instellingen
Zijn dan niet alle foto's weg als er nooit met iTunes gesynct werd? En als de contacten en agenda's niet gesynct werden zijn die dan ook niet weg?
  #5  
Oud 22-06-13, 12:58
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Had ik niet gelezen
foto's en contacten kan je bijvoorbeeld eerst uploaden naar idrive photo
https://itunes.apple.com/nl/app/idri...412858768?mt=8 (gratis)
  #6  
Oud 22-06-13, 14:46
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Zo heb ik het gedaan toen ik het "oude" toestel aan mijn zoon heb gegeven:


Als u het iOS-apparaat nog hebt
Voordat u een iOS-apparaat verkoopt of weggeeft, controleert u of u alle persoonlijke gegevens hebt verwijderd. Volg deze stappen om uw gegevens te beveiligen en het apparaat te herstellen als een nieuw apparaat voor de nieuwe gebruiker:

Maak een reservekopie van het apparaat.
Schakel iCloud uit: tik op Instellingen > iCloud > Verwijder account. Hierdoor worden de iCloud-account en bijbehorende gegevens alleen op het apparaat verwijderd.
Schakel iMessage uit: tik op Instellingen > Berichten > iMessage en versleep de schuifknop naar uitgeschakeld.
Schakel FaceTime uit: tik op Instellingen > FaceTime en versleep de schuifknop naar uitgeschakeld.
Tik op Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen om het iOS-apparaat als een nieuw apparaat te herstellen.
Neem contact op met uw aanbieder voor hulp bij het overzetten van de service naar de nieuwe eigenaar.
Wanneer de nieuwe eigenaar het apparaat voor het eerst inschakelt, begeleidt de Configuratie-assistent deze doorheen de configuratie.

Belangrijk: verwijder contacten, agenda's, herinneringen, documenten, fotostreams of andere iCloud-gegevens niet handmatig terwijl u bent ingelogd bij de iCloud-account of ze worden ook verwijderd van de iCloud-servers en alle andere iCloud-apparaten.

Als u het iOS-apparaat niet meer hebt
Als u de hierboven aanbevolen stappen niet hebt gevolgd voordat u het iOS-apparaat verkocht of weggaf, volgt u de gepaste stappen hieronder.

Als u de persoon met uw oude apparaat kent (u hebt het apparaat bijvoorbeeld gegeven aan een vriend of familielid):
Vraag aan die persoon de bovenstaande stappen uit te voeren.
Als u de persoon met uw oude apparaat niet kent (u hebt het apparaat bijvoorbeeld verkocht via een externe wederverkoper):
Wijzig het wachtwoord van uw Apple ID om te vermijden dat de nieuwe eigenaar van het apparaat toegang heeft tot uw persoonlijke gegevens, zoals uw iCloud-gegevens, of deze kan verwijderen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 juni 2013 om 13:49 ----------

oftewel deze link heb ik gebruikt:


Wat u moet doen voordat u een iPhone, iPad of iPod touch verkoopt of weggeeft
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 na update iOS6 opgestart en in recovery mode! Help?? kvoigt iPhone algemeen 0 20-09-12 10:49
Krijg mijn Iphone 3gs niet opgestart... Stephan67 iPhone algemeen 10 08-09-10 14:09
herstelprocedure opgestart maar lukt niet hoggie76 Archief 1 21-03-10 02:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:12.