iPhone herkent nieuwe Apple ID niet
Mijn iPhone 5 en mijn iPad 1 herkennen mijn gewijzigde Apple ID niet, waardoor ik steeds foutmeldingen op mijn scherm krijg en een aantal toepassingen niet meer kan synchroniseren en geen apps meer kan updaten. Zowel mailadres als wachtwoord zijn gewijzigd, Heeft iemand een oplossing? Alvast dank!
|
Naar instellingen gaan. Dan iTunes en app store.
Daar klik je dan op log uit. Daarna je iPhone herstarten en terug inloggen Hopelijk lukt dat. |
Ik dacht altijd dat je je emailadres niet mocht veranderen want anders ben je je (oude) apps verloren. Niet?
|
Dank je wel, TechFreak! Jouw oplossing, in combinatie met dit, http://forum.iculture.nl/f147/icloud...otostream.html bleek de oplossing. Ik vind het wel jammer dat je voor kennelijk voor verschillende toepassingen opnieuw moet inloggen, dat de wijziging niet in één keer voor alle apps en toepassingen wordt meegenomen.
Werner, ik merk in elk geval niet dat mijn oude apps niet meer toegankelijk zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
https://support.apple.com/kb/HT5621?viewlocale=nl_NL Problemen ontstaan meestal bij het aanmaken van een nieuwe (andere) Apple ID. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11. |