//

Hoe plaats je mp3's op de iphone?

Hoe plaats je mp3's op de iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe plaats ik mp3's op de iphone (en ipad maar ik vermoed dat dat op dezelfde manier is)? Heb ik daar een pc met itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-13, 20:26
luckietje luckietje is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 19
Standaard Hoe plaats je mp3's op de iphone?

Hoe plaats ik mp3's op de iphone (en ipad maar ik vermoed dat dat op dezelfde manier is)? Heb ik daar een pc met itunes op voor nodig? Kan ik liedjes 'grabben' van youtube en afspelen op de iphone?

Alvast bedankt voor wat info, kan er nog niet goed aan uit als nieuwe iphone-gebruiker
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-06-13, 21:44
wimpe wimpe is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 8
Standaard

Je kan je liedjes toevoegen in je itunes bibliotheek, sluit dan je ipad of iphone aan en plaats deze op je iphone of ipad door ze toe te passen of ze te synchroniseren.
Dan kan je er alles opzetten

Hopelijk helpt dit alvast.
  #3  
Oud 23-06-13, 15:43
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

iTunes inderdaad installeren (is trouwens het beste voor later ook, op vlak van updaten, back ups...) iPhone aankoppelen, en dan muziek selecteren en: automatisch synchroniseren aanzetten... je kan eventueel ook synchroniseren via wi-fi aanzetten... als je dan een liedje in iTunes zet, en je bent met zowel pc als iPhone verbonden met wi-fi, kan je automatisch synchroniseren....
meer info: pm maar als je wilt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
goedkoopste plaats om een iphone 5 te kopen Guest-20191128132130 Koopinformatie Nederland 11 13-06-13 15:25
Hoe moet ik MP3 sound, ringtone doen @ iPhone 3g. k4yraa Ringtones en Wallpapers 3 18-04-11 21:02
Hoe stream ik MP3's? xera Jailbreak apps en thema's 1 20-03-11 22:18
Hoe een mp3 als voicemail joerieve Archief 4 04-04-10 14:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.