iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone geheugen probleem! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/140935-iphone-geheugen-probleem.html)

SamT17 23-06-13 14:42

iPhone geheugen probleem!
 
Hoi allen,

Excuses als ik dit in de verkeerde afdeling heb geplaatst. Ben net nieuw!

Ik had een vraagje... Mijn iPhone 4S doet de laatste tijd ontzettend raar. Zo wilt iTunes niet meer met mijn iPhone synchroniseren. Hij zegt dan dat hij geen sessie kan aanmaken met mijn iPhone. Ik heb mijn iPhone al herhaaldelijke keren opnieuw opgestart zonder enig resultaat.
Ik weet echter wel waar het aan ligt. Ik heb een week geleden iOS7 Beta geïnstalleerd op mijn iPhone 4S. Vond het echter helemaal niets en heb gister iOS6.1.3 opnieuw geïnstalleerd op dezelfde manier waarop ik iOS7 heb gëinstalleerd op mijn iPhone. Toen mijn telefoon klaar was met installeren en ik weer aan de gang kon, merkte ik plotseling op dat er van alles mis was. Al mijn contacten waren verdwenen, foto's, Apps en muziek! Echter na tien min begon dit zich langzaam weer op te stapelen en kwam alles stap voor stap weer terug. Weet niet of dit de bedoeling was.
Daarna merkte ik op dat een aantal apps verdwenen waren zoals Twitter en Facebook. Ze waren wel geïnstalleerd, maar ik kon ze nergens vinden op m'n iPhone. Dus ben weer op iTunes gegaan en naar de ''Apps'' sectie en heb de Facebook/Twitter iconen naar mijn hoofdscherm gesleept hopend dat ze nu wel tevoorschijn zouden komen. Daarna klikte ik op toepassen/synchroniseren maar ook nu kon mijn iTunes geen sessie aanmaken!

Kortom:
Er is van alles misgegaan en ik zag dat er onder stond: ''Te veel 8,4GB''
Ik dacht dus misschien dat daarom mijn iTunes niet wilde synchroniseren. Heb toen alle muziek van mijn telefoon verwijdert en heb nu ruim 3GB over. Ik heb wel opgemerkt dat het gele balkje ontzettend veel geheugen inslaat. Nooit is het zo'n groot balkje geweest.

Weet iemand wat ''Overig'' allemaal inslaat/inhoudt? Kan ik hier dingen van verwijderen? Of weet iemand toevallig ook hoe ik het sessie aanmaken probleem kan fixen? Dan kan ik namelijk een reservie kopie van twee weken geleden terugzetten en dan is hopelijk alles opgelost...
Beetje stom geweest van mij om te gaan spelen met iOS7 en reservekopieën en dergelijke, want ben hier ontzettend hulpeloos in.

Een ontzettend lang berichtje, maar ben een beetje radeloos en hoop dus dat een van jullie mij kan helpen.

Alvast heel erg bedankt!


Sam


(Foto van mijn geheugen balkje
Overig is maar liefst 9,62 GB! )

alia9806 23-06-13 14:54

Als mijn iPod geen sessie kan aanmaken is de truc iTunes updaten...

SamT17 23-06-13 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alia9806 (Bericht 900678)
Als mijn iPod geen sessie kan aanmaken is de truc iTunes updaten...

Mijn iTunes heeft al de laatste update

alia9806 23-06-13 15:03

Dan weet ik het ook niet, bij mij houd overig Jailbreak spul in en dingen zoals agenda items en notities (denk ik)

SamT17 23-06-13 15:14

Tja... Maar 9,62GB is toch wel overdreven veel? Heb net even verder gekeken en de PhoneClean gedaan die iPhoneclub aanraadt, maar die heeft maar 125MB verwijderd.

Gilles111 23-06-13 16:42

Wat je zou kunnen proberen is je iPhone herstellen als nieuwe iPhone en daarna een backup terug plaatsen van voor je met iOS 7 begon te rommelen.

harmentiem 23-06-13 18:33

ik had precies hetzelfde na het gebruik van ios 7
kan nu geen muziek meer op mijn telefoon zetten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juni 2013 om 18:35 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilles111 (Bericht 900710)
Wat je zou kunnen proberen is je iPhone herstellen als nieuwe iPhone en daarna een backup terug plaatsen van voor je met iOS 7 begon te rommelen.

helpt niet heb ik ook al geprobeerd.

SamT17 23-06-13 19:53

Hij zegt de hele tijd dat hij geen sessie kan aanmaken
Weet iemand hier raad mee?!

Guest-20180925190238 23-06-13 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SamT17 (Bericht 900752)
Hij zegt de hele tijd dat hij geen sessie kan aanmaken
Weet iemand hier raad mee?!

Dat heeft allemaal te maken met jouw iOS 7 oefeningen. :eek: Er kan geen sessie gestart worden omdat iTunes een sessie wil aanmaken via het UDID van de iPhone. Het UDID van die iPhone is in iTunes nog gekoppeld aan iOS 7.

harmentiem 23-06-13 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 900755)
Dat heeft allemaal te maken met jouw iOS 7 oefeningen. :eek: Er kan geen sessie gestart worden omdat iTunes een sessie wil aanmaken via het UDID van de iPhone. Het UDID van die iPhone is in iTunes nog gekoppeld aan iOS 7.

hoe kan je dat veranderen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:02.