//

Is 8 gb genoeg?

Is 8 gb genoeg? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik heb een vraagje, ik zal mij een Iphone aanschaffen en zou graag de vier kopen, maar aangezien ze geen 16 gb meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-13, 16:06
alexinemaieur alexinemaieur is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard Is 8 gb genoeg?

Hallo iedereen,
ik heb een vraagje,
ik zal mij een Iphone aanschaffen en zou graag de vier kopen, maar aangezien ze geen 16 gb meer verkopen zal het de 8 gb moeten worden. Maar ik ben erg aan het twijfelen? Zal dit genoeg zijn voor mij? Ik vindt het een beetje veel om 200 euro extra te geven voor een 4s van 16 gb.
Ik zou graag op mijn Iphone een stuk of 1000 foto's willen, 100 liedjes en een paar apps : instagram,facebook,en een paar programma's om foto's te bewerken, meer is niet nodig. Zou ik toekomen met een 8 gb?
nog een vraagje : hoeveel foto's kunnen er op een 8 gb?
en nemen berichten veel plaats in?
ik hoop dat er iemand antwoordt!
alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-13, 16:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexinemaieur Bekijk bericht
Zou ik toekomen met een 8 gb?
Er staat geen 8 GB ter beschikking voor de gebruiker. De systeempartitie is 1,28 GB groot. Dus, een 8GB is in feite een 8 - 1,28 = 6,72 GB.
  #3  
Oud 24-06-13, 16:14
alexinemaieur alexinemaieur is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard

ok is 6.72 gb dan genoeg?
  #4  
Oud 24-06-13, 16:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexinemaieur Bekijk bericht
ok is 6.72 gb dan genoeg?
Als ik zo lees wat je allemaal wil doen denk ik dat het wel moet lukken. Veel reserve zal je echter niet hebben.

Succes gewenst.
  #5  
Oud 24-06-13, 23:08
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexinemaieur Bekijk bericht
Hallo iedereen,
ik heb een vraagje,
ik zal mij een Iphone aanschaffen en zou graag de vier kopen, maar aangezien ze geen 16 gb meer verkopen zal het de 8 gb moeten worden. Maar ik ben erg aan het twijfelen? Zal dit genoeg zijn voor mij? Ik vindt het een beetje veel om 200 euro extra te geven voor een 4s van 16 gb.
Ik zou graag op mijn Iphone een stuk of 1000 foto's willen, 100 liedjes en een paar apps : instagram,facebook,en een paar programma's om foto's te bewerken, meer is niet nodig. Zou ik toekomen met een 8 gb?
nog een vraagje : hoeveel foto's kunnen er op een 8 gb?
en nemen berichten veel plaats in?
ik hoop dat er iemand antwoordt!
alvast bedankt
misschien moet je niet alleen een 4s kopen omwillen van het aantal geheugen, maar ook omdat de 4s nog net iets langer zal meegaan voor updates...
  #6  
Oud 24-06-13, 23:37
Guest-20180129142242
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

+ een 4s is natuurlijk een stukje sneller als een 4.
  #7  
Oud 25-06-13, 00:14
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Ik denk eerder dat een 4S beter zal schikken, omdat met 6,72 GB het dan te krap wordt. Om die 200 euro extra te overwegen;

- 8 GB extra geheugen (precies ongeveer 14 GB, kan ik niet met zekerheid zeggen)
- Toestel is veel sneller (A5-chip), gaat ook beter met iOS 7 om
- Toestel gaat langer mee. Hiermee bedoel ik dat hij langer updates zal ontvangen dan de 4 omdat de hardware van de 4 aan het verouderen is.
- Toestel heeft een betere camera
- Etc, etc

En als het dan toch de 4 wordt, en zit je toch met een te krappe geheugen? Dan zal Dropbox of iCloud met extra opslag waar jaarlijks betaald moet worden misschien wel een optie.

Succes met de keuze
__________________
  #8  
Oud 25-06-13, 08:35
Silty Silty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 20
Standaard

Als ik kijk naar een aantal mensen om mij heen die een iPhone 4 hebben met 8Gb of een iPod Touch 8Gb, hebben ze er eigenlijk spijt van dat ze niet voor de 16Gb zijn gegaan. Dit omdat ze geen apps meer kunnen installeren of een iOS update kunnen uitvoeren omdat ze te weinig geheugen hebben.

Persoonlijk zou ik ook geen 4 meer kopen, omdat deze gewoon "te oud" is.
  #9  
Oud 25-06-13, 08:57
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Heb ik aan 8 gb genoeg ..........NEE
  #10  
Oud 25-06-13, 19:09
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Als je die €200,- die een 4S nieuw meer kost niet hebt (of niet kunt missen) dan zou ik op internet eens rond kijken naar een nette tweedehands 4S van minimaal 16 GB. Lees dan even verder hier op het forum waar je op moet letten als je van een particulier koopt
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #11  
Oud 25-06-13, 19:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexinemaieur Bekijk bericht
Hallo iedereen,
ik heb een vraagje,
ik zal mij een Iphone aanschaffen en zou graag de vier kopen, maar aangezien ze geen 16 gb meer verkopen zal het de 8 gb moeten worden. Maar ik ben erg aan het twijfelen? Zal dit genoeg zijn voor mij? Ik vindt het een beetje veel om 200 euro extra te geven voor een 4s van 16 gb.
Ik zou graag op mijn Iphone een stuk of 1000 foto's willen, 100 liedjes en een paar apps : instagram,facebook,en een paar programma's om foto's te bewerken, meer is niet nodig. Zou ik toekomen met een 8 gb?
nog een vraagje : hoeveel foto's kunnen er op een 8 gb?
en nemen berichten veel plaats in?
ik hoop dat er iemand antwoordt!
alvast bedankt
Je maakt een grote fout hoor als je de 4 zou kopen, een hele grote zelfs, niet doen. Op zijn minst een 4s maar beste natuurlijk de iPhone 5 als je deze nu wil kopen, kan je nog dikke 3 maand wachten wacht dan op de nieuwe iPhone.

Voor foto's kan je icloud/fotostream gebruiken, dat neemt geen plaats in op je phone en je hebt 5GB gratis.

En je kan ook altijd nog als extraatje (en is gratis ook) megacloud gebruiken; ik heb 10GB gratis, filmpjes en foto's kan je erin steken . Ben er zeer tevreden van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
8GB genoeg? Flippert iPhone algemeen 18 15-03-12 08:25
8GB genoeg? Kevin Koopinformatie Nederland 23 01-05-11 23:54
16BG genoeg? Bert Jan iPad algemeen 13 23-06-10 13:50
500Mb Genoeg ? ? ? Barminator89BE Koopinformatie Nederland 4 15-05-09 18:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.