//

Mobiele data inschakelen lukt niet zonder heropstart iPhone

Mobiele data inschakelen lukt niet zonder heropstart iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb als sinds de aankoop een lastig probleem met mijn iPhone. Ik schakel de mobiele data uit als ik niet op internet hoef te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-13, 16:36
NSpruyt NSpruyt is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 1
Standaard Mobiele data inschakelen lukt niet zonder heropstart iPhone

Ik heb als sinds de aankoop een lastig probleem met mijn iPhone. Ik schakel de mobiele data uit als ik niet op internet hoef te gaan (bijvoorbeeld op het werk of 's nachts). Als ik het dan terug wil inschakelen, dan lukt het niet meer. De schuifbalk staat op blauw, maar ik krijg bovenaan geen '3G' symbool of de 'E'. Als ik dan op internet wil, moet ik de iPhone terug heropstarten... WTF? Kan iemand mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-13, 23:10
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NSpruyt Bekijk bericht
Ik heb als sinds de aankoop een lastig probleem met mijn iPhone. Ik schakel de mobiele data uit als ik niet op internet hoef te gaan (bijvoorbeeld op het werk of 's nachts). Als ik het dan terug wil inschakelen, dan lukt het niet meer. De schuifbalk staat op blauw, maar ik krijg bovenaan geen '3G' symbool of de 'E'. Als ik dan op internet wil, moet ik de iPhone terug heropstarten... WTF? Kan iemand mij helpen?
ik krijg mobiele data ook niet direct aan: bij mij helpt het om de 3g schakelaar eens aan en uit te zetten...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data alleen via mobiele data en niet via Wi-Fi Micht iPhone algemeen 2 29-09-12 21:21
mobiele internet instellen lukt niet mariettev iPhone algemeen 4 04-09-12 16:16
Windows: Itunes match gebruiken zonder mobiele data EssieB1972 iTunes 4 01-06-12 00:20
Firmware type achterhalen zonder inschakelen iphone. fection iPhone algemeen 2 15-10-10 23:50
iphone 2g en tele2 mobiele instellingen lukt niet imdevoer Overige providers Nederland 0 02-12-09 19:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.