//

Scherm iphone reageert na een tijdje niet meer

Scherm iphone reageert na een tijdje niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een maand geleden heb ik mijn iphone 4s op de grond laten vallen, er zat toen een groote barst in het scherm en ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-13, 17:31
caspas caspas is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard Scherm iphone reageert na een tijdje niet meer

Een maand geleden heb ik mijn iphone 4s op de grond laten vallen, er zat toen een groote barst in het scherm en ik heb hem meteen laten repareren. Maar na een paar dagen kreeg ik ineens een probleem, het scherm reageerde niet meer als je 5 minuten met de telefoon bezig was. Het was voor even opgelost als je de telefoon vergrendelde, of hard duwde op het scherm net boven de camera aan de voorkant. Maar het werd alleen maar erger, en hij werkt nu aleen nog als je op die plek duwt. Dus nu vraag ik me af wat er nou aan de hand is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-13, 17:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caspas Bekijk bericht
Dus nu vraag ik me af wat er nou aan de hand is.
Een defect scherm of een scherm van zeer slechte kwaliteit.
  #3  
Oud 25-06-13, 18:59
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Even een vraagje, wat koste het om het scherm te laten vervangen? Een scherm alleen al, zonder montage, kost op dit moment zo rond de €80,- tot €100,-. Dus als je minder dan pak 'm beet minimaal €100,- hebt betaald heb je grote kans dat je een namaakscherm hebt gekregen (van slechte kwaliteit in dit geval).
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #4  
Oud 26-06-13, 20:47
caspas caspas is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilles111 Bekijk bericht
Even een vraagje, wat koste het om het scherm te laten vervangen? Een scherm alleen al, zonder montage, kost op dit moment zo rond de €80,- tot €100,-. Dus als je minder dan pak 'm beet minimaal €100,- hebt betaald heb je grote kans dat je een namaakscherm hebt gekregen (van slechte kwaliteit in dit geval).
Ik heb €75 betaald voor de reparatie, maar ze zeiden dat het een orgineel scherm was. Ik heb er ook 3 maanden garantie bij gekregen dus binnekort maar weer terug.
  #5  
Oud 26-06-13, 22:14
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilles111 Bekijk bericht
Even een vraagje, wat koste het om het scherm te laten vervangen? Een scherm alleen al, zonder montage, kost op dit moment zo rond de €80,- tot €100,-. Dus als je minder dan pak 'm beet minimaal €100,- hebt betaald heb je grote kans dat je een namaakscherm hebt gekregen (van slechte kwaliteit in dit geval).


Compleet onzin een origineel scherm koopt men in voor rond de 30 euro ..

Incl serienummer
Kenmerk met v vorm op touchscreenflex


De goedkopere schermen zijn tussen de 15 en 20 euro te krijgen
  #6  
Oud 27-06-13, 09:47
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Op dx.com vind je genoeg namaak schermen
  #7  
Oud 27-06-13, 10:08
mark3 mark3 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 10
Standaard

Klinkt idd naar een slecht scherm of dat de connector niet goed is aangesloten. Ik zou lekker snel terug gaan als je toch garantie hebt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS scherm reageert niet meer. LostInStereo iPhone algemeen 0 08-05-11 17:35
Power button werkt al een tijdje niet meer. hanzana iPhone algemeen 0 20-06-09 15:43
Bovenste Helft Scherm Reageert Niet Meer... CadmanF iPhone algemeen 1 07-02-09 21:09
Bovenkant van het scherm reageert niet meer bungieke Archief 1 17-07-08 15:12
Help! :( Icon-scherm reageert niet meer!! Kevinfan Unlock [archief] 18 06-12-07 16:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:33.