iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Optie internet tethering niet beschikbaar (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/141029-optie-internet-tethering-niet-beschikbaar.html)

Isoke 25-06-13 21:38

Optie internet tethering niet beschikbaar
 
Bij veranderen van sim kaartje mobile vikings (België) naar sim kaartje van joemobile.fr (Frankrijk) verdwijnt de optie internet tethering. Het joemobile Abbo staat nochtans tethering toe.

Wie weet hoe dit kan opgelost worden??


Mogelijk verdere relevante info: iphone 5, ios 6.1.2, sim kaartje gewisseld zonder connectie iTunes nadien, simkaart joe is geknipt van micro naar nano ( werkt perfect)


Bedankt!

0ll1 26-06-13 00:41

Je moet de instellingen aanpassen aan je huidige provider, in dit geval dus joemobile.fr. Check even de site van die provider, daar zullen de instellingen normaalgezien wel op staan.

Techfreak 26-06-13 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isoke (Bericht 901095)
Bij veranderen van sim kaartje mobile vikings (België) naar sim kaartje van joemobile.fr (Frankrijk) verdwijnt de optie internet tethering. Het joemobile Abbo staat nochtans tethering toe.

Wie weet hoe dit kan opgelost worden??


Mogelijk verdere relevante info: iphone 5, ios 6.1.2, sim kaartje gewisseld zonder connectie iTunes nadien, simkaart joe is geknipt van micro naar nano ( werkt perfect)


Bedankt!

Controleer je APN gegevens. Waarschijnlijk staat er niets ingevuld bij Tethering.

Isoke 26-06-13 13:32

Bedankt voor de antwoorden! Maar helaas is het probleem iets complexer.

even verduidelijken: De optie internet tethering is niet beschikbaar in het menu. Je kan wel APN invullen voor de gewone data en MMS. Echter is er wegens het ontbreken van de internet tethering optie geen enkele mogelijkheid om daarvoor een APN in te vullen.

0ll1 26-06-13 18:37

Hmm, lijkt dat je provider de optie voor de iPhone niet ondersteunt... heb je al eens geprobeerd de software up te daten naar de laatste versie en je providerinstellingen up te daten of te resetten?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.