iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   HELP!! Touchscreen Iphone werkt niet meer!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/14108-help-touchscreen-iphone-werkt-niet-meer.html)

Hugorobbos 07-06-08 19:16

HELP!! Touchscreen Iphone werkt niet meer!!
 
Beste forumleden,

ik heb het volgende probleem, bij het aanzetten van het toestel kan ik niet meer de toegangscode invullen. Het touchscreen reageert niet op mijn invoer.

Wel kan ik het toestel uitzetten met de unlock slide van het touchscreen.

Wat te doen???

MVG

Rob

topke 07-06-08 19:40

Kijk eens even in de Wiki, staat een mooi artikeltje over ;-)

[h3]Problemen met de aanraakgevoeligheid[/h3]

Als je problemen hebt met de aanraakgevoeligheid van het scherm of als het lijkt alsof een deel van je scherm compleet dood is, kijk dan eens in dit artikel: [wiki]Aanraakscherm (gevoeligheid aanpassen)[/wiki]

Ik kan er jammergenoeg niet op klikken, op die link :)

Gebruik anders de zoekfunctie, je bent niet de eerste met dit probleem.

Hugorobbos 07-06-08 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door topke (Bericht 123440)
Kijk eens even in de Wiki, staat een mooi artikeltje over ;-)

Ik kan het beoogde Wiki Artikel niet vinden.

Hugorobbos 07-06-08 19:45

Gevonden THNX!!

topke 07-06-08 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hugorobbos (Bericht 123445)
Gevonden THNX!!

Laat iets weten of het werkt..

Hugorobbos 07-06-08 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door topke (Bericht 123448)
Laat iets weten of het werkt..

werkt niet, hele onderste helft van het scherm reageerd niet. Tel gaat terug voor garantie naar VS.

topke 07-06-08 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hugorobbos (Bericht 123486)
werkt niet, hele onderste helft van het scherm reageerd niet. Tel gaat terug voor garantie naar VS.

K dan, succes verder

macfreaker 07-06-08 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hugorobbos (Bericht 123486)
werkt niet, hele onderste helft van het scherm reageerd niet. Tel gaat terug voor garantie naar VS.

Heb hier ook een iphone liggen waar het onderste gedeelte van het scherm niet werkt. Is alleen voor het intypen van de onderste rij van het keyboard.Voor de rest werkt alles nog.

microphlexx 10-06-08 22:23

Komt dit veel voor??

Hugorobbos 11-06-08 20:10

Hey ik ff wat pointers nodig,

hoe kan ik de garantie claim het beste aanpakken, toestel is 2 weken oud. Hele onderste van het scherm reageerd niet.

wat te doen.??

MVG

Rob

Kayserii 21-06-08 19:11

Ik heb ook hetzelfde probleem :S. Ik heb helemaal niks gedaan.. mijn Bovenkant doet het wel, maar mijn onderkant niet :S. Echt héél raar.
Wat kan ik er aan doen?

stephan13 22-06-08 19:41

ik heb ook het zelfde probleem en kan de iphone niet eens unlucken(als je heb aan zet dat schuifje waar je met je vingers over heen gaat):S
wat kan ik er aandoen?
??

stephan13 22-06-08 19:42

ik heb het nog steeds niet opgelost:S:S

stephan13 22-06-08 19:42

heb ik opgelost ik heb hem restart "(30 keer offzow) maar hij doet het nu wel:P:S

mumphis 14-07-08 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stephan13 (Bericht 130340)
heb ik opgelost ik heb hem restart "(30 keer offzow) maar hij doet het nu wel:P:S

heeft iemand hiervoor en andere oplossing???:(

Screamin_Eagle103 24-07-09 18:50

Hoi Allen,

Ik heb een zelfde soort probleem nu met mijn nieuwe Iphone 3GS 32gb uit Italie.

Het middelste deel van het scherm doet het niet of haast niet. Vooral met SMS'n en met bevestigen van bepaalde opdrachten is dat super irritant. Wat ook heel vreemd is dat het net lijkt of mijn Iphone zelf de letters kiest, dus niet de letters die ik aanraak op het toetsenbord maar wel die ernaast liggen, of een rij hoger.

Wat me ook ik opgevallen is dat al ik met mijn vinger boven het glas langs ga, DUS HET SCHERM NIET AANRAAK, dan kiest hij toch bepaalde letters, de onderste rij en de het midden van het toetsenbord. Heel bizar.

Heb hem al een paar keer hersteld maar niks helpt.

Wie weet raad ???

Bart

evmw 24-07-09 19:26

Als herstel niet werkt zal het toch een touchscreen probleempje zijn. Garantie claimen dus, al zal dat niet makkelijk zijn denk ik met een Italiaanse iPhone (maar dan zijn er altijd nog reparatie bedrijven).

Emilio0w 24-07-09 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Screamin_Eagle103 (Bericht 328944)
Hoi Allen,

Ik heb een zelfde soort probleem nu met mijn nieuwe Iphone 3GS 32gb uit Italie.

Het middelste deel van het scherm doet het niet of haast niet. Vooral met SMS'n en met bevestigen van bepaalde opdrachten is dat super irritant. Wat ook heel vreemd is dat het net lijkt of mijn Iphone zelf de letters kiest, dus niet de letters die ik aanraak op het toetsenbord maar wel die ernaast liggen, of een rij hoger.

Wat me ook ik opgevallen is dat al ik met mijn vinger boven het glas langs ga, DUS HET SCHERM NIET AANRAAK, dan kiest hij toch bepaalde letters, de onderste rij en de het midden van het toetsenbord. Heel bizar.

Heb hem al een paar keer hersteld maar niks helpt.

Wie weet raad ???

Bart

heb je er toevallig een screenprotector opzitten(beschermde folie)
ik had dit namelijk ook en na het verwijderen hiervan werkte hij weer prima!

coolbink321 23-03-12 18:21

touch problemen ipad 2
 
hallo ik heb een ipad 2 met ios 5.1
(geen jailbreak)
ik speelde een spel en ik zette effe mijn ipad uit en toen ging mijn touch niet meer ik kan nu allen unlocken met mijn toetsenbord en ik kan alleen mijn info balk naar onder doen maar meer niet kan iemand mij helpen???
(ik ben 13 jaar):p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.