//

ram geheugen ipod touch 4g

ram geheugen ipod touch 4g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zou graag het ram geheugen van mijn iPod touch 4g vergroten, weet iemand hoe dit moet? En kan ik dat doen door een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-06-13, 12:23
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard ram geheugen ipod touch 4g

hallo,

ik zou graag het ram geheugen van mijn iPod touch 4g vergroten, weet iemand hoe dit moet? En kan ik dat doen door een soort van partitie van mijn 32gb te gebruiken als ram?

jailbreaken is geen probleem!

mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-13, 12:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ad9007i Bekijk bericht
ik zou graag het ram geheugen van mijn iPod touch 4g vergroten, weet iemand hoe dit moet?
Het werkgeheugen is 256 MB DRAM. Aangezien de S5L8930 chip een SoC (System on a Chip) is zal je de processor moeten vervangen.

Succes gewenst
  #3  
Oud 27-06-13, 23:08
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Als iemand dat lukt, vertel het me dan! Ik wil graaaaag meer RAM-geheugen en een snellere processor. Kan ik de A5 of beter nog de A6 SoC kopen? /sarcasm

OT: Wat (vroeger) wél kon of kan, was een "VM Mod" installeren en zo een swap-geheugen aanmaken. Net zoals Windows dat nog altijd doet, ook al heb je 8GB RAM in je PC.

Maar dat VM, dat was op de iPod touch 2g onder iPhone OS (juist, nog geen iOS) 3.1.2. Ik denk niet dat het veel uitmaakt qua performance en er gingen toen ook verhalen dat het opslaggeheugen kapot kon gaan als je die mod te vaak gebruikte.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod geheugen neemt af TheUsualGamer iPhone algemeen 10 27-06-13 23:26
Ram geheugen verhoogd, toestel reageert niet meer! Illias_070 Jailbreak apps en thema's 3 20-08-10 20:18
[Tweak] meer RAM geheugen haruuuwn iPhone algemeen 67 20-08-10 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.