//

Crash bij Restart -> Loop zwart/blauw/wit scherm

Crash bij Restart -> Loop zwart/blauw/wit scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond is mijn iphone blijven hangen toen ik hem wilde gebruiken en ging niet meer aan of uit. Ik heb toen een 'soft reset' gedaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-13, 20:40
Lnrs Lnrs is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 3
Standaard Crash bij Restart -> Loop zwart/blauw/wit scherm

Gisteravond is mijn iphone blijven hangen toen ik hem wilde gebruiken en ging niet meer aan of uit. Ik heb toen een 'soft reset' gedaan wat niet hielp. Na ook een hard reset werd ik moedeloos en gelukkig herkende Itunes mijn iphone nog wel, dus heb ik hem met een nieuwe update proberen te herstellen.

Sinds het herstel lijkt mijn Springboard telkens te crashen en zie ik telkens het Apple Logo, wat vervolgd wordt door een zwart scherm, blauw scherm, wit scherm en daar vaak blijft hangen. Als ik dan weer een 'soft reset' doe start hij weer opnieuw op, komt het Apple logo weer, zwart scherm, Apple logo, zwart scherm, etc tot hij weer blijft hangen in een uiteindelijk wit scherm.

Ik heb van alles geprobeerd, nu heb ik zojuist een hard reset gedaan en met de volume knop omhoog en nu lijkt niets meer te zwerken. Geen DFU mode, geen hard of soft reset, Itunes herkent hem niet meer, niets.

Wie kan mij verder helpen uit deze loop te komen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-13, 16:02
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Je iPhone was dus eerst gejailbreakt. Daardoor kon je met die "volumeknop omhoog" de iPhone zonder tweaks starten. Nu je hem hersteld hebt, heb je kans dat er nog jailbreakresten aanwezig zijn die in de reservekopie stonden. Je moet toh nog een keer proberen om rustig aan naar de DFU-modus te gaan. Het indrukken van de Volumeknop + heeft nu geen zin meer, aangezien de jailbreak zelf door iTunes is verwijderd.
  #3  
Oud 02-07-13, 10:07
Lnrs Lnrs is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor je reactie. De iphone is met een 'schone' installatie hersteld dus is het mogelijk dat hier nog steeds resten dan inzitten? Kan het ook zijn dan het een hardware probleem is (geworden?) Aangezien hij steeds opnieuw opstart vanuit de DFU mode waarin ik hem weer herstel met een schone installatie en ik dan uiteindelijk weer een wit scherm krijg?
  #4  
Oud 02-07-13, 10:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lnrs Bekijk bericht
De iphone is met een 'schone' installatie hersteld dus is het mogelijk dat hier nog steeds resten dan inzitten?
Als je na het herstel de iPhone hebt ingesteld als nieuwe iPhone en geen backup hebt teruggezet zitter er geen jailbreak restanten in.
  #5  
Oud 02-07-13, 10:59
Lnrs Lnrs is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 3
Standaard

Oke.. dus het kan niet daaraan liggen. Iemand nog een tip wat ik kan doen om uit deze reboot te komen?
  #6  
Oud 02-07-13, 23:27
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Had dit ook soort gelijk met mn iphone 3g, daar bleef het apple logo versvhijnen met vervolgens een wit scherm en weer het apple logo. Het was opgelost doordat ik het moederbord uit de iphone gehaald heb en er weer in. Geen idee of dat bij jou ook werkt. Mssn laten leeglopen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
scherm kleur zwart wit cab iPhone algemeen 13 09-06-15 18:54
iPad 3 en 4 rozig scherm bij bepaalde lichtinval bij zwart scherm daantje22 iPad algemeen 13 07-11-12 13:17
iphone 4 crash met blauw scherm.. iply iPhone algemeen 3 23-02-12 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:41.