find my iphone probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een test dat mijn iphone 5 gestolen was en daarna de iphone had verwijderd op mijn ipad het volgende probleem: iphone laat draaiend cirkeltje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
find my iphone probleem
Na een test dat mijn iphone 5 gestolen was en daarna de iphone had verwijderd op mijn ipad het volgende probleem:
iphone laat draaiend cirkeltje zien en start niet. Na home en on knop ging ie uit,weer opgestart en dan vraagt ie om de code die ik weet. Dan even aan en dan vanzelf uit en weer de draaiende cirkel?? Aanzetten lukt dus niet meer, hellup! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met "verwijderd op mijn iPad"? Heb je de iPhone 5 op afstand gewist? Indien ja, welke iOS versie, al dan niet met een jailbreak, staat er op die iPhone 5.
|
|
|||
|
|||
Ben bang dat ik hem op afstand gewist heb, betreft een iphone 5 met jailbreak. De softwareversie weet ik niet meer maar de jailbreak is belangrijk ivm gebruik van de socblue
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer om de iPhone 5 in DFU mode te zetten en dan te herstellen naar iOS 6.1.4. Een jailbreak kan je voorlopig wel vergeten vrees ik. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Kan ik hem (terug van vakantie) aan itunes hangen en alles terugzetten zonder dat de nieuwste software erop komt?
|
|
|||
|
|||
Je kan het altijd proberen maar ik denk niet dat het zal lukken. Die wisprocedure heeft één en ander vernaggeld wat niet zonder meer te herstellen is.
Succes verder |
|
|||
|
|||
En herstellen gaat altijd naar de nieuwste software? k..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan ook semi-restore.com proberen. Misschien dat dit iets uithaalt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas niks werkte, met shift update in itunes een "oudere" software kreeg ik een foutmelding , heeft iemand de juiste ipsw? of een site waar ik die kan vinden?
|
|
|||
|
|||
Je kan een iPhone 5 niet herstellen naar een oudere firmware, alleen nog naar iOS 6.1.4. Dus, stop daar mee.
Download iOS firmwares, jailbreak tools and more |
|
|||
|
|||
Dat is zwaar k.... want dan werkt mijn socblue niet meer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hiermee kan je via bluetooth 2 andere simkaarten actief gebruiken met 1 iphone
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Komen er echt geen jb meer uit?
Heb wel even geluk met mijn ipod op 6.0.1 + jb |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooi, jammer dat ios 7 niet op ipod 4g kan
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Find my iPhone | ralphl | iPhone algemeen | 4 | 05-11-11 10:04 |
find my iphone | tekstarzz | iPhone algemeen | 3 | 18-09-11 18:59 |
Find my iPhone | wil | iPhone algemeen | 0 | 11-06-11 12:47 |
Find my Iphone ?? | Ann1 | iPhone Apps | 4 | 01-06-11 19:31 |
MobileMe probleem, krijg alleen find me te zien | jennyseverins | iPad algemeen | 1 | 27-11-10 15:14 |
|
|