//

iPhone loopt vast bij binnenkomende berichten

iPhone loopt vast bij binnenkomende berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Sinds enkele weken heb ik last van het volgende: Als er een bericht op mn telefoon binnenkomt (via sms / imessage of whatsapp) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-13, 14:36
Harpets Harpets is offline
• iOS 8.1
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 22
Standaard iPhone loopt vast bij binnenkomende berichten

Hallo iedereen,

Sinds enkele weken heb ik last van het volgende:
Als er een bericht op mn telefoon binnenkomt (via sms / imessage of whatsapp) 'bevriest' mn gehele telefoon voor een aantal secondes. Apps sluiten niet meer, swipen werkt niet, multi tasken niet etc. Ook wanneer ik in de multi task bar apps aan het sluiten ben en er komt toevallig iets binnen, blijft de boel hangen met wiebelende icoontjes.
Zodra het bericht daadwerkelijk binnen is, schieten in rap tempo alle daarvoor opgegeven comando's er alsnog doorheen (app sluiten, dubbel klik etc). Erg vervelend als dit non-stop gebeurt.

Is iemand hiermee bekend? Zou het kunnen dat er gewoonweg te veel berichten in bijv. de sms app staan? Heb deze nog niet verwijderd in de hoop dat iemand een oplossing kent.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-13, 14:51
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

ik ken het probleem niet, maar begin al eens met een harde reset...

als dat niet helpt, eens herstellen (eerst met backup, indien nog geen oplossing: instellen als nieuw)
  #3  
Oud 01-07-13, 20:28
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Staan er crash logs bij diagnose?
  #4  
Oud 02-07-13, 11:48
Harpets Harpets is offline
• iOS 8.1
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stino90 Bekijk bericht
ik ken het probleem niet, maar begin al eens met een harde reset...
Een reset, of even uit- en aanzetten lijkt het probleem voor korte duur te verhelpen. Het komt alleen wel weer terug..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Staan er crash logs bij diagnose?
Voor zover ik kan zien staan er geen logs die hier op wijzen (niks met de sms app bijvoorbeeld).

Is er een max aan het geheugen dat een bepaalde app in mag nemen? In dit geval bijvoorbeeld de sms app of whatsapp.
  #5  
Oud 02-07-13, 12:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harpets Bekijk bericht
Een reset, of even uit- en aanzetten lijkt het probleem voor korte duur te verhelpen. Het komt alleen wel weer terug..
Uit- en aanzetten is geen harde reset. Klik op het blauwe vraagteken achter de woorden harde reset als je niet weet wat dat is.

Citaat:
Voor zover ik kan zien staan er geen logs die hier op wijzen (niks met de sms app bijvoorbeeld).
Je zal ook geen crash reports vinden ivm. de SMS app omdat er geen SMS app is. SMS is onderdeel van de Messages/Berichten app. Als Whatsappje ook moeilijk doet zal je eerder moeten kijken naar crash reports gerelateerd aan hardware functies.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone loopt vast bij verwijderen apps Mik075 Jailbreak 1 29-03-12 17:47
Iphone loopt vast bij smsje van ex donut1209 iPhone algemeen 5 28-04-11 23:40
Iphone loopt vast bij aansluiting PC Sulo iPhone algemeen 8 06-04-10 16:32
iphone loopt vast bij belknopje m1989 iPhone algemeen 1 21-12-09 17:52
iPhone loopt vast bij opstarten vlees91 iPhone algemeen 5 11-07-09 14:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.