iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5 valt uit, hapert en batterij percentage zit vast (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/141264-iphone-5-valt-hapert-batterij-percentage-zit-vast.html)

lindsayayo 02-07-13 00:09

iPhone 5 valt uit, hapert en batterij percentage zit vast
 
Hallo allen,

sinds zondag ochtend doet mijn iPhone 5 erg vreemd. Ik werd wakker dus wilde zien hoe laat het is, deed de home button het niet meer. De home button deed het een half uur later eindelijk weer maar in de tussentijd viel de iPhone ook elke keer uit. Het begint dan met wat strepen op het scherm, het scherm word donker en valt uit eindelijk uit. Hij start dan meteen weer opnieuw op.

Ik heb de telefoon al een aantal keren hersteld maar het probleem van het uitvallen kom steeds weer terug. Sinds ergens in de avond deed de batterij percentage het niet meer. Hij kan wel opladen maar blijft bijvoorbeeld altijd op 73% staan. Ik weet dus niet wanneer de batterij op is.

Ook merk ik dat hij stoms hapert zoals bij het unlocken of typen. Imessage werkt nu ook niet het lukt niet om het te activeren bij instellingen>berichten. Inloggen met Apple id werkt niet.

Er is geen drinken op gekomen of iets en hij is ook niet gevallen! Iemand het zelfde probleem of heeft het probleem gehad? Ik probeer ook nog even naar een macstore te gaan anders..

Patryk 02-07-13 01:07

Probeer eerste je iPhone helemaal te herstellen en als dat niet werkt ga dan gewoon naar de Apple Store.

lindsayayo 02-07-13 01:08

Al een aantal keren hersteld, probleem is er nog. Ik neem aan dat ik bij Apple garantie heb.

ballegooier 02-07-13 08:30

Je hebt iig 1 jaar garantie te verhalen bij de winkel waar je de iPhone gekocht hebt.

wouter1981 02-07-13 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lindsayayo (Bericht 902003)
Al een aantal keren hersteld, probleem is er nog. Ik neem aan dat ik bij Apple garantie heb.

Ook na het herstellen ingesteld als nieuwe iPhone? (dus geen reservekopie terug gezet)

suzuki2002 02-07-13 18:23

Ik gok waterschade , hoevaak ik hier mensen krijg die beweren bij hoog en laag geen waterschade, trek ik zo,n ding los dan roest corrosie enz. , dan komt vaak de aap uit de mouw , ooww jha. Die eene keer toen en toen.

babettemoors 02-08-13 22:33

Ik heb juist hetzelfde probleem, wat heb je nu juist gedaan?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 augustus 2013 om 21:34 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lindsayayo (Bericht 901997)
Hallo allen,

sinds zondag ochtend doet mijn iPhone 5 erg vreemd. Ik werd wakker dus wilde zien hoe laat het is, deed de home button het niet meer. De home button deed het een half uur later eindelijk weer maar in de tussentijd viel de iPhone ook elke keer uit. Het begint dan met wat strepen op het scherm, het scherm word donker en valt uit eindelijk uit. Hij start dan meteen weer opnieuw op.

Ik heb de telefoon al een aantal keren hersteld maar het probleem van het uitvallen kom steeds weer terug. Sinds ergens in de avond deed de batterij percentage het niet meer. Hij kan wel opladen maar blijft bijvoorbeeld altijd op 73% staan. Ik weet dus niet wanneer de batterij op is.

Ook merk ik dat hij stoms hapert zoals bij het unlocken of typen. Imessage werkt nu ook niet het lukt niet om het te activeren bij instellingen>berichten. Inloggen met Apple id werkt niet.

Er is geen drinken op gekomen of iets en hij is ook niet gevallen! Iemand het zelfde probleem of heeft het probleem gehad? Ik probeer ook nog even naar een macstore te gaan anders..

ik heb juist hetzelfde gedaan, wat heb je nu juist gedaan?

akooij 25-11-13 21:52

Volgens mij heb ik ook hetzelfde probleem. Als je hem gewoon gebruikt is er niks aan de hand maar nadat hij stand-by staat valt hij soms zelfs al na 5 min. Uit. Super vervelend. Weet iemand raad!!! Herstellen helpt niet.

Th00mz 13-05-14 13:05

Heb het zelfde probleem, mijn werk begint er onder te lijden.

Nu via dealextreme een andere batterij besteld inclusief tools om deze in te bouwen.

Hoorde van meerderen dat de iphone als nieuw was met een andere batterij.

suzuki2002 13-05-14 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Th00mz (Bericht 959837)
Heb het zelfde probleem, mijn werk begint er onder te lijden.

Nu via dealextreme een andere batterij besteld inclusief tools om deze in te bouwen.

Hoorde van meerderen dat de iphone als nieuw was met een andere batterij.

Vooral doen.

Succes met je volgende problemen .

Gebruik zoekfunctie batterij wissel

arjan95 13-05-14 17:45

Batterijen van DealExtreme zijn vaak iets té goedkoop en daardoor slecht / gevaarlijk. Ik zou een nieuwe batterij met het zelfde APN-nummer als de oude bestellen, dat werkt veel beter.

Iphone doctor 26-09-14 11:56

Ik ben zeer benieuwd naar dit geval aangezien ik ook iemand ken met hetzelfde probleem en er geen sprake is van val- of waterschade.
Phone valt continu uit, herstart zichzelf onmiddellijk en batterij blijft op 3% staan ongeacht uren opladen. Dock connector werkt nog naar behoren...

suzuki2002 26-09-14 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone doctor (Bericht 975494)
Ik ben zeer benieuwd naar dit geval aangezien ik ook iemand ken met hetzelfde probleem en er geen sprake is van val- of waterschade.
Phone valt continu uit, herstart zichzelf onmiddellijk en batterij blijft op 3% staan ongeacht uren opladen. Dock connector werkt nog naar behoren...


Een iphone doctor zou toch moeten weten wat het probleem is ?

Iphone doctor 26-09-14 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 975582)
Een iphone doctor zou toch moeten weten wat het probleem is ?

Weten is een groot woord maar t vermoeden is groot dat na het vervangen van de batterij de problemen zullen opgelost zijn.

daal 29-05-15 10:15

Zelfde probleem
 
Ik heb precies dit probleem! Wat is nu uiteindelijk de oplossing voor dit probleem? Waterschade?

toeterbaas 30-05-15 19:33

Heb het ook eens gehad . Nieuwe accu geprikt met zelfde apn nummer en klaar is Kees

Mad_Wally 22-10-15 14:28

Toestel van mijn vrouw heeft opeens hetzelfde probleem. Continu herstarten en batterij percentage "bevroren".
Accu levensduur is nog steeds prima (meer dan een dag bij redelijk gebruik).
In gekomen onmiddellijk na het plaatsen van een nieuwe simkaart, maar dat kan er toch niks mee te maken hebben?

jpwg001 22-10-15 19:33

Dan haal je die simkaart er even uit en test het met een andere kaart.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.