iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone fingerprint recognition (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/14127-iphone-fingerprint-recognition.html)

djseven 08-06-08 05:53

iPhone fingerprint recognition
 
1 Bijlage(n)
het moet niet gekker worden daar in china :P

macfreaker 08-06-08 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djseven (Bericht 123584)
het moet niet gekker worden daar in china :P

Wel raar dat ze hun phone ook iPhone noemen. Zou natuurlijk te gek zijn mocht dit op de echte iPhone opzitten.

jeekes 08-06-08 14:19

een functie die ik nu echt niet wil...
zo'n systemen zijn enorm makkelijk te omzeilen en neemt veel te veel plaats in
het ziet er bovendien niet uit ;)

macfreaker 08-06-08 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeekes (Bericht 123704)
een functie die ik nu echt niet wil...zo'n systemen zijn enorm makkelijk te omzeilen en neemt veel te veel plaats in het ziet er bovendien niet uit ;)

Ben er vrij zeker van dat apple dit beter zou uitwerken dan dat wat je ziet op die foto.

tomscholle 08-06-08 16:26

ik heb liever een knop minder en gebruik een paswoord.

Stiruam 08-06-08 19:02

Chinezen. Wedden dat dat een flut ding is en dat je het 10x moet doen voor ie werkt :p En na een week begeeft ie het en dan kan je dr niet meer in :p

Greetz, Stiruam

croiman 10-06-08 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 123813)
Chinezen. Wedden dat dat een flut ding is en dat je het 10x moet doen voor ie werkt :p En na een week begeeft ie het en dan kan je dr niet meer in :p

Greetz, Stiruam

Daar ben k t nu eens heel hard mee eens se !!!!!

erwin1987 10-06-08 18:26

voor je het weet heb je een complete computer op broekzakformaat met 2tb HDD enz enz.. zit je tijdens de les oerhard te gamen!!:cool:

Biatelli 11-06-08 16:44

wat nou als je klauwen eraf vliegen door een rotje. zit je toch echt met de gebakken peren

croiman 11-06-08 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Biatelli (Bericht 125944)
wat nou als je klauwen eraf vliegen door een rotje. zit je toch echt met de gebakken peren

Met je neus of kin ????:D

Beaux 11-06-08 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erwin1987 (Bericht 125281)
voor je het weet heb je een complete computer op broekzakformaat met 2tb HDD enz enz.. zit je tijdens de les oerhard te gamen!!:cool:

Als het zover zit, ben jij hard aan het arbeiden ')

zwaan 03-07-08 00:56

Zo'n sensor heb ik ook op m'n laptopje. Is de eerste week leuk en dan wordt het irritant. Het gaat nog trager dan een password invoeren. Als je dat al überhaupt gebruikt. Wel tof als het zou werken met je neus oid, wat croiman zei. Dan ben je genaaid als je verkouden bent. *denkt aan smeerbende* :p

jonathan 16-08-08 14:23

Als het écht goed zou werken zou het prachtig zijn...

stefan66 22-08-08 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwaan (Bericht 133883)
Zo'n sensor heb ik ook op m'n laptopje. Is de eerste week leuk en dan wordt het irritant. Het gaat nog trager dan een password invoeren. Als je dat al überhaupt gebruikt. Wel tof als het zou werken met je neus oid, wat croiman zei. Dan ben je genaaid als je verkouden bent. *denkt aan smeerbende* :p

Heb ik ook op mn laptop en vind het wel handig eig, en helemaal niet traag. Voordeel is ook dat je op elke site een ander wachtwoord kan gebruiken en je hoeft t niet te onthouden want het ding vult t wel voor je in. Maar op de iphone hoeft t niet voor mij (die is ook te klein zodat het meteen mega opvalt).

junero 25-08-08 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 123813)
Chinezen. Wedden dat dat een flut ding is en dat je het 10x moet doen voor ie werkt :p En na een week begeeft ie het en dan kan je dr niet meer in :p

Greetz, Stiruam

heb je toevallig achterkant van iphone gelezen iphone wordt ook in china gemaakt hoor

Stiruam 25-08-08 19:47

Nja zo zou je het kunnen zien maar prakisch alles word in china gemaakt of inelkaar gezet het verschil is door chinezen voor chinezen of door chinezen voor westerlingen... Hier had ik het duidelijk over optie 1 terwijl optie 2 is wat apple doet... Zelf ontwerpen hardware onderdelen verzinnen en in china laten maken... Chinezen die iets maken gebruiken vaak goedkope spullen om zo de winst te maximaliserne ^^

Greetz, Stiruam

osse 30-08-08 21:51

dit had ik vroeger ook mijn hp ipaq 5550, zeer handig en sneller als een paswoord vondik...
HP iPAQ 5550 - PDAshop.nl

Vassili 01-09-08 22:57

of een iris scan :D

Robert M. 05-09-08 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 177656)
Nja zo zou je het kunnen zien maar prakisch alles word in china gemaakt of inelkaar gezet het verschil is door chinezen voor chinezen of door chinezen voor westerlingen... Hier had ik het duidelijk over optie 1 terwijl optie 2 is wat apple doet... Zelf ontwerpen hardware onderdelen verzinnen en in china laten maken... Chinezen die iets maken gebruiken vaak goedkope spullen om zo de winst te maximaliserne ^^

Greetz, Stiruam

Is Japan wel goed dan?

nwegbrans 13-09-08 16:26

nee stemherkenning!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.